11.Díl

128 5 0
                                    

S Codym jsem šla po dlouhé době zase ven. Bylo to celkem fajn. "Co ti minule bylo?" Zeptal se mě. "A neříkej že nic..." kroutil očima. "Vždyť víš, Harry..." naopak jsem protočila oči já. "A co s ním?" Vytáhl obočí. "Chová se jinak... divně. . Vždycky jsem u něho byla na prvním místě a teď? Teď... už se mnou nechodí ani ven..." Upřela jsem pohled na zem. "To víš, láska!" Zasmál se ironicky. "Co?" Podívala jsem se mu do očí. "No přece Smithová..." objasnil mi. "Jo..ehm..aha.." koktala jsem. "Děláš jakoby tě to ranilo!" Smál se. "No..." falešně jsem se pousmála, ale v duchu jsem křičela jako nikdy. "Vykašli se na toho ubožáka!" Nasadil spiklenecký výraz. "Se ti to navádí, co? Ty nejsi ten, kdo je s Harrym 5 let a...." odmlčela jsem se. "Klid Em!" Uklidňoval mě. "Promiň.." chytila jsem se za hlavu.

***********

Právě jsem si zapisovala do deníčku, když v tom mě vyrušil můj bratr Chad. "Co se děje?!" Zeptal se mě,když viděl jak jsem zkleslá. "Harry se teď chová jako idiot.." zavřela jsem deníček a dala ho do šuplíku. "Co konkrétně?" Sedl si vedle mě. "Nechodí se mnou ven a pořád si všímá jen té Nelly!" Vyhrkla jsem. "A k tomu mi Cody řekl, že s ní asi chodí!" Pokračovala jsem. "Teď to vypadá, jakoby jsi ho milovala!" Smál se. "To není vtipný! Nemiluju ho,ale mrzí mě to! Já bych měla bejt první,kdo se o tom dozví!" Rozmáchla jsem rukou. "Em, za 1. Když to říkal Cody, tak to jsou pravděpodobně jen klepy a za 2. musíš si uvědomit, že už asi nebudete nejlepší kamarádi..." pohladil mě po tváři. "Nemůžeš to pochopit..." odstrčila jsem ho. "Myslíš si,že jsem jenom blbej kluk, co?!" Zvýšil hlas. "Jenom nechci,aby ses trápila!" Řekl a vstal z postele. "Chade, promiň, já. ...... nemyslím si že jsi blbej!" Dostala jsem ze sebe a skočila mu kolem ramen. Pevně jsem ho stiskla. "Vždyť víš, že na tebe nedám dopustit, ty moje malá sestřičko.." políbil mě do vlasů. "Mám tě ráda bráško!" Řekla jsem a pomalu ho pouštěla z mého medvědího objetí.

Další díl je tady!:)) votes?:o
thanks







ChangedKde žijí příběhy. Začni objevovat