Rychle jsem zmizela do domu, aby si mě Harry nevšiml. Bydlel ob jeden barák vedle toho mého. V hlavě jsem si přemítala Harryho výstup. Vážně mě tím překvapil. . Šla jsem na facebook, kde byl Harry už online. "Ahoj" zahájila jsem chat s ním. Zobrazeno - objevilo se mi v chat okénku. Super,takže mě ignoruje.. "Zlobíš se? :( " poslala jsem mu se smutným smajlíkem. Opět se mi objevilo 'zobrazeno',ale neodepsal. Už jsem z něho byla na nervy,tak jsem se rozhodla, vykašlat se na něj. Pustila jsem si nahlas písničky. Většina z nich byly smutný..neměla jsem zrovna dobrou náladu..
"Nemůžeš to ztišit?!" Přišel ke mě Chad. "Ahoj Chade!" Padla jsem mu okolo ramen. "Čau ségra!" Smál se. Šla jsem ztišit tu hudbu. "Co ty emoční písničky?" Zeptal se. "Normálně bys tu pouštěla vypalovačky a teď.." Znovu se dal do smíchu... "To víš,není mi moc do tancování.." sklonila jsem hlavu. "Ale,ale! Moje malá sestřička má trable?" Sedl si na mou postel a já vedle něho. "Tak trochu se se mnou Harry nebaví." Upřela jsem svůj pohled do okna. "Co se stalo?" Zeptal se. "Je to kvůli Codymu.." vysvětlila jsem. "Náhodou,já se Harrymu nedivím.. Cody je falešnej..." zamyslel se Chad. "Hele,jděte všichni do háje!" Hodila jsem po něm polštář a tím jsem pravděpodobně rozpoutala polštářovou válku. Hned po mě začal házet další polštáře a šel ještě pro ty jeho. "Co děláte?!" Zastavila nás Jenny, sedící v dolním patře u televize. "Vidíš!" Smál se Chad a hodil po mě další polštář. Jenny se k nám bez váhání přidala. Když přijeli rodiče, tak na nás nejdřív naštvaně koukali,aké táta se k nám potom přidal. Mámu jsme taky vyhecovali,takže jsme hráli celá rodina. Všude lítaly polštáře a z nich peří. Vůbec jsem rodiče nepoznávala. Chovali se jako pubertální děcka, ale užívala jsem si jich. Všichni jsme se bavili.
Omlouvám se,že jsem 2 dny nepřidala:( love ya! :* votes?;))
ČTEŠ
Changed
Teen FictionPříběh obyčejné dívky, co chce být šťastná, jenže je tu několik lidí,co jí to nepřejí. Čekají jí šťastné chvíle, ale i nečekané zvraty.... Její přátelství s Harrym je super,ale pak se objeví jiný kluk, který Emmě poplete hlavu a nesnáší Harryho.jak...