Omlouvám se,že jsem tak dlouho nepřidala díl,ale nestíhám!:((
Pořád jsem přemýšlela, proč na mě nepřichází tuny výčitek...! Nemohla jsem to pochopit! Každou minutu mi Harry píše, abych přijmula jeho omluvu a mě vůbec nemrzí, že ho ignoruju...Ani trochu! Občas mnou projede vlna, že se nad jeho ztrátou rozbrečím se,ale za chvíli jsem zase v pořádku...
**********
Procházela jsem se po škole a všude, okolo těch co mě znají se šeptalo: "Prý se pohádala s Harrym...." nebo "Její nejlepší kamarád už není Harry!" Atp. Co je všem do toho?! Je to jenom moje věc a můj problém! Za to, jak se do toho všichni motají, je nenávidím!
Naše hádka ale byla v jedné věci prospěšná... Víc se bavím s Codym... Pochopil že je to kvůli němu,tak se snaží, vynahradit mi to.
O víkendu jsem si šla prohrabovat takové ty staré krabice,ve kterých jsou věci, které jsem už dost dlouho neviděla. Otevřela jsem pouze jednu,která mě naprosto omámila. Byly tam schované všechny věci,nějak spojené s Harrym. Okamžitě jsem si vzpomněla na tu chvíli, kdy byl Harry u nás a společně jsme se na tuhle krabici podepisovali. Uchopila jsem první věc, co v ní byla. Byl to barevný náramek z bavlny. "Takový má i Harry!" Povzdechla jsem si. On mi vyrobil tento a já jemu zase ten jeho..... Dál jsem vytáhla naší fotku. Oba jsme na ní vypadali vážně strašně šťastně.... Položila jsem si jí na stůl a ještě na ní nějakou dobu zírala. V krabici byly dál všechny možné věci a já na ně se slzami v očích vzpomínala. V tuhle chvíli mi bylo vážně strašně líto naší hádky. A ještě se to zhoršilo po tom,co jsem rozbalila složený papírek. Byl to dopis. Dopis, když jsem byla jednou (kdysi dávno) v nemocnici. Harry byl zrovna na dovolené, takže za mnou nemohl jít.
Stálo v něm: Milá Em, tak jak se máš? Doufám že už ti je dobře... Strašně mě mrzí že tě nemůžu v nemocnici navštívit, ale hned jak přijedu a tobě bude dobře, něco dost velkého a bláznivého provedeme! Doufám že neumíráš hlady, ostatně všichni víme jaký tam jsou blafy... Dopis ti píšu z důvodu, že jsem ti nemohl zavolat,protože tu není signál. ..! Měj se a hlavně se uzdravuj! Tvůj navždy nejkrásnější, nejmilejší, nejvtipnější a nejlepší Harry!
Ještě víc jsem se rozbrečela a přitiskla si dopis k hrudi. To byly časy.... Rozhodla jsem se,že jestli Harry ještě bude žádat o odpuštění, povolim. Přece to mezi námi nemůže být takhle špatný na vždycky...
Líbil se vám tenhle díl? Doufám že nezklamal! :OO Votes? ;))
ČTEŠ
Changed
Teen FictionPříběh obyčejné dívky, co chce být šťastná, jenže je tu několik lidí,co jí to nepřejí. Čekají jí šťastné chvíle, ale i nečekané zvraty.... Její přátelství s Harrym je super,ale pak se objeví jiný kluk, který Emmě poplete hlavu a nesnáší Harryho.jak...