Nekonečná cesta

29 0 0
                                    

"Prečo plačeš? Takému peknému dievčaťu ako si ty to nepristane" pozrela som naňho a mierne sa začervenala. Ešte stále som ale plakala.
Mám mu to všetko povedať alebo to nechať tak?

Pomaly som si utrela slzy ale nevedela som to zastaviť. V hlave mi výrili len dve otázky: povedať mu to? nepovedať mu to? Uvedomila som si, že ešte stále plačem aj keď sme ďaleko za Mexikom. Rozhodla som sa, že mu to poviem. Predsa len sa mi uľaví a aj on to bude vedieť. Dúfajme, že to nezneužije.

"Vieš, vyzerám ako šťastné dievča ale v skutočnosti som šťastná nebola. A ani teraz veľmi niesom. V mojom detstve ma otec fyzicky týral. Mala som aj malú sestru, ktorá bohužiaľ zomrela na rakovinu pľúc. Milovala som ju, bola pre mňa nielen sestrou ale aj takým priateľom, ktorému som mohla všetko povedať. Ešte by tu bola keby vtedy nezažívala toľko stresu. Môj otec nás s matkou bil a ona nás vždy chránila. Nakoniec zachránila nás a seba nie. Strašne si to vyčítam a neskutočne mi chýba.."

Ako som to hovorila tak som sa celá triasla a veľmi som vzlykala a zakoktávala sa. On na mňa len súcitne a bolestivo pozeral. Keď som to dohovorila, hneď ma objal a pohladil ma po vlasoch. Zašepkal mi do nich: "Je mi to veľmi ľúto a úplne ťa chápem. Je to bolesť. Teraz som tu s tebou a budem ti pomáhať ako sa bude dať. Síce sa skoro vôbec nepoznáme ale to sa zmení. Neplač, prosím" tuho ma objímal ako nikto predtým. Cítila som sa veľmi dobre.

Utrela som si oči od sĺz a pomaly som sa vymanila z objatia. Pomaly som sa ho opýtala: "Ako sa voláš?"

"Shawn Mendes, a ty?"
"Camila Cabello" pousmiala som sa. "Tvoje meno je veľmi pekné, Camila." usmial sa. Začervenala som sa. Veď ako inak, keď ten chalan je neskutočne sexy a hovorí mi také lichôtky.

-po 4 hodinách-
Pretrela som si oči. Áno, práve som vstala. Pozriem vedľa seba ale Shawna nikde. Určite bol smädný alebo tak. Veľmi dlho sme sa rozprávali. Zistila som že má 18, je spevák a má fanúšikov po celom svete. Práve cestuje na mesiac domov, kedže má voľno a potom ide na celosvetové turné. Miluje muffiny, hudbu a svoju rodinu. Povedal mi že by si niekedy chcel nájsť nejaké dievča. Samozrejme, ja som povedala len negatíva (a pár pozitív). :DD

Vytiahla som si z kabelky zrkadielko a pozrela som sa na seba. Bože, vyzerám ako posledná egyptská štetka po rozpade. Riasenka všade po očiach, lesk až na uchu, lícenka na čele. Rýchle som sa zdvihla a s sklonenou hlavou som zamierila k wc. Ukazovalo zelenú farbu. Otvorila som dvere, pozrela som sa tam a potom len hlasné: "..do prdele"

SHAWN'S P.O.V
Nikdy som nevidel také dievča ako ona. Bola taká krásna, krehká a veľmi zraniteľná. To, čo prežíva je veľmi smutné a bolí ma to aj za ňu. Utešoval som ju ako najviac som mohol. Videl som už veľa dievčat ale žiadna nieje taká ako ona.

Pokojne sedím. Práve sme sa dorozpráváli. Chcem sa pozrieť, čo teraz robí ale keď sa pohnem niečo sa hýbe na mojej hrudi. Pozriem a jej hlava tam leží. Je tak rozkošná keď spí. Pozerám sa na ňu veľmi dlho. Neviem sa vynadívať. Viem, že jediné čo chcem je chrániť ju a mať ju pre seba.

Zašteklilo ma na ruke. Rýchlo som si ju poškrabal. Pozrel som sa vedľa seba. Camila stále spala a hlavou bola opretá o okno lietadla. Potichu som vstal a zamieril na wc. Musel som chvíľu počkať, až som bol na rade. Vošiel som dnu. Nezamkol som sa, veď nikto za mnou široko ďaleko nebol. Rozopol som si nohavice, dal dole boxerky a vykonal svoju potrebu. Ako som sa chcel obliekať naspäť, niekto otvoril dvere. Otočil som sa a uvidel som Camilu. Hlasno som povedal: "..do prdele". Rýchlo zčervenala a povedala: "P-pprepáč j-ja som nechcela, fakt sorry" a rýchlo vybehla von. Nevedel som, čo mám robiť....

CAMILA'S P.O.V
Celá červená som vybehla von. Práve som videla Shawnov zadok. Bol taký krásny a vypracovaný. Chytila by som sa ho.

"Cabello prestaň veď si si práve urobila ten NAJVÄČŠÍ trapas pred slávnym spevákom." rýchlo mi na moje myšlienky odpovedalo moje svedomie.

Pozrela som do uličky. Už ide. Rýchlo som sa skryla a dala do normálu. Sadol si a ja som rýchlo začala: "Shawn fakt mi to je ľúto prepáč fakt som..." nestihla som dopovedať keď mi do toho skočil: "Už to je teraz jedno"
znel tak chladne. Možno sa mi to zdalo ale prišlo mi zle. Psychicky zle

*Ďalšia časť je na svete. Neviem, či sa Vám bude páčiť ale ja som za ňu rada. Keď sa vám to páči dajte hviezdičku a keď chcete aby som niečo zmenila tak napíšte do komentárov.*

xxVikixx

Achieved goal //Shawn Mendes FFWhere stories live. Discover now