Uvoľnenie

20 1 0
                                    

"Už to je teraz jedno"
znel tak chladne. Možno sa mi to zdalo ale prišlo mi zle. Psychicky zle

Pokojne som sedela aj keď v mojom vnútri ma všetko zožieralo. Takéto stavy mávam častejšie, najmä teraz keď som staršia. Všetko sa vo mne zvýjalo. Smútok, šťastie, bolesť, plač. Bolo mi neskutočne zle. Nevedela som čo skôr. Či plakať, kričať alebo smiať sa. Pozrela som na Shawna a po chvíli aj on na mňa. Chvíľu som naňho so slzami v očiach pozerala. Nevydržala som a rýchlo som ho objala. Pritúlil si ma k sebe a dal pusu do vlasov. Potom som zavrela oči a upadala do hlbokého spánku..

-o hodinu neskôr-

"Za približne 10 minút naše lietadlo pristane v destinácii Toronto. Prosím, zapnite si...." zobudila som sa na Shawnovej hrudi. Pozrela som na neho ale on ešte stále spal. Bol krásny. Ani sa nečudujem, prečo má toľko fanúšičok.

Nechcela som ho budiť, ale už sme pristávali. Mierne som ním zatriasla ale nič. Skúsime to inak. Svoj prst som mu dala do ucha. Pozrela som na jeho reakciu ale on ešte stále spal. Tak toto nieje možné. Už som v úplných rozpakoch. Toto už zaberie. Jemne som sa k nemu pritúlila a pobozkala ho na líco. Začal sa prebúdzať. Ja som to vedela ty romantik jeden.

"Dobré ráno spachtoš" povedala som a zasmiala som sa.

"Arghhh, ešte niee" mal privreté oči a otáčal sa na druhú stranu. Ja som ho však stiahla ku sebe a pozerala som sa na neho. Rýchlo sa stočil a pozrel sa mi do očí. Hlboko. Cítila som, ako sa úplne červenám. Pohladil ma po líci a mierne sa ku mne naklonil. Cítila som jeho horúci dych na mojej tvári. Pozerala som sa na jeho pery.  Boli tak krásne a šťavnaté. Pozreli sme sa na seba a zrazu lietadlo nadskočilo a naše pery sa šuchli jedno o druhé. Toto sa nemalo stať.

Cítila som sa dosť blbo a trápne. Zvyšné minúty pred pristátím sme neprehovorili. Bolo to celé trápne a videla som, ako sa Shawn červenal.

Nakoniec sme bezpečne pristáli. Počkala som kým všetci vystúpia a vybrala som si príručnú batožinu. Spolu so Shawnom sme boli jediný v lietadle. Pozrela som sa naňho. Pozeral na mňa s otvorenými ústami a úplne omámene. Bolo to asi preto, lebo som mala na sebe toto:

 Bolo to asi preto, lebo som mala na sebe toto:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Áno, ja viem, som moc sexy. Ale nevedela som, že až tak moc. No čo už. Ja zato nemôžem.

Zapozerala som sa naňho aby zistil, že už má prestať pretože som sa celá červenala. Rýchlo sa otriasol a bral si batožinu. Počkala som naňho a išli sme z lietadla von. Ja som išla pred ním, takže mal krásny výhľad na môj zadok. Hmm, veď prečo nie.

"Kde vlastne ideš?" spýtal sa Shawn náhle. "Hmm, tuším že apartmán na Front Street, ale niesom si istá."
"Ahaa, ty myslíš tie apartmány v Grand Palace?" ako to dofrasa vie?
"Áno áno presne tam."
"A ktoré číslo apartmánu?"
"14.
"Uuu, tak to je super, ja bývam v tej istej budove presne vedľa teba, čiže na 15-tke."

Tak my sme susedia. Super. Fakt wau. Takže mojím novým susedom je Shawn Mendes. DO PRDELE MYSLÍTE TO FAKTICKY VÁŽNE? BÝVAME ÚPLNE NA HORNOM POSCHODÍ VO VEĽKEJ BUDOVE A MÁME BALKÓNY ODDELENÉ LEN SKLOM?
Mala by som sa ukľudniť. Pfuu Camila dýchaj dýchaj.

"Hej Camila si okej?" pohladkal ma po chrbte. Znormalizovala som sa, pozrela na neho a usmiala sa.
"Jasné, som okej." samozrejme, že som klamala. Kto by neklamal v takejto situácií. Keď sme prišli na letisko, zobrali sme si batožinu a išli do príletovej haly. Keď sme tam prišli, hneď som si to rozmyslela. Bolo tam strašne veľa fanúšikov čakajúcich na Shawna. Nemala som inú možnosť.

SHAWN'S P.O.V
Bože, úplne ma vyviedla z miery. Je krásna, neskutočne krásna. Nevedel som sa vynadívať. Fakt, chcem ju len pre seba. Nič iné.

V dosť krátkom čase som zistil, že bývame veďla seba teda sme susedia čo je neskutočné plus pre mňa. Čo vy viete čo sa stane v budúcnosti ;)

Zobrali sme si batožinu a smerovali k príletovej hale. Celý čas som sa usmieval. Aj vtedy, keď som v hale videl toľko fanúšičiek. Samozrejme kedže ich nechcem sklamať tak som sa so všetkými išiel vyfotiť. Chcel som aby šla aj Camila no keď som sa otočil za seba, videl som, ako smutne uteká niekde preč. V tej chvíli som nemohol nič iné len ísť za ňou. Nechápal som kde ide. Prečo odchádza. Záležalo mi na nej.

"Camila prosím počkaj!" myslel som, že ju nedobehnej no keď som už bol pri nej chytil som ju za ruku a pozrel sa jej so očí. "Camila, čo sa deje? Prečo si utiekla?" smutne len pozerala. "Ja..no zľakla som sa a..bojím sa že..to je jedno ajtak sa nepoznáme takže by ti to bolo nanič a..." keď dopovedala som ju jednoducho objal. Cítil som, že to potrebuje. Nevyzerala moc dobre. Ako keby sa fakt niečoho bála. Cítil som, že ma pevne stisla. Bolo mi fakt jedno že zo zadu si nás fotia fanúšici a fotografi, hlavné bolo, že sa cítila dobre.

Že sa cíti dobre.
Hlavné bolo, že som ju mal pri sebe.



Hlavná bola ona.

*Guyyyz ďalšia časť. Dúfam že sa Vám to zatiaľ páči aj keď tu je vás málo. Píšte čo si myslíte a pozvite tu aj iných ľudí. Ily guyyys❤️ xxViki

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Achieved goal //Shawn Mendes FFWhere stories live. Discover now