* Peminat yang menghantar soalan kepada ahli Level Up melalui media sosial telah berjaya mengcrashkan twitter dan juga daum.net
* Love Cherry Motion cover dance by Hae mendapat pujian daripada Kim Chungha dan Choerry sendiri atas skill dan juga kepantasan dia menari
* Energy sangat gembira dapat bertemu dengan Level Up pada fan meeting di Busan tempoh hari. Ramai fans yang hadir dan juga turut memberikan sokongan. Para staff juga dipuji oleh fans kerana membenarkan Level Up makan snek yang diberi oleh fans.
* Di fan meeting, seorang peminat Haereum menghadiahkan dia sepasang anting-anting. Haereum mengambil gambar dia memakai anting-anting itu lalu post di personal instagram nya.
* Level Up dijemput untuk hadir bagi membuat persembahan di Ilsan University.
* Ara dilantik menjadi ketua model di sebuah syarikat baju yang terkenal. Pihak syarikat tersebut telah berbincang dengan Pledis bagi mendapatkan keizinan. Ara dikatakan mempunyai ciri-ciri seorang model yang bergaya dengan kecantikkan nya tersendiri.
* Bseon akan bergandingan dengan Do Kyungsoo (D.O) dalam sebuah filem. Pengarah mengatakan, dia telah menemu ramah Bseon bagi mengetahui sifatnya
* Level Up dalam proses menyiapkan MV untuk lagu mereka, Archangels of Sephiroth. Concept lagu itu dikhabarkan lain daripada yang lain.
* Seventeen DK mengpost gambar Level Up sedang live membuat Talk Talk! dengan caption " Group kedua paling bising dalam Pledis. "
YOU ARE READING
LVLUP ❀ girl group A.F
De TodoLEVEL UP (Hangul: 레벨업) also known as LVLUP is kpop girl group band formed by Pledis Entertainment. ㅡ 2017 present | writtenbyme-