📰 News 3 + Weekly Idol 📰

103 15 51
                                    

* Dunia K-pop telah digemparkan dengan khabar angin bahawa Jinyoung Got7 sedang hangat bercinta dengan Ryuki daripada kumpulan rookie yang ditubuhkan Pledis iaitu Level Up. Namun, hal ini masih belum ditentukan sendiri oleh kedua pihak. Fans juga diminta tidak menyebar lagi berita serta gambar-gambar bukti mereka berpegangan tangan di sebuah cafe.

* Fans yang marah dengan berita tersebut bertindak mengecam Ryuki dengan memuat naik video mereka memijak, membakar dan mengoyakkan poster daripada album mereka. Pledis sedang dalam usaha memadam kesemua video tersebut.

* Music video Bseon "Singing in the rain" mencecah 1.5 juta tontonan dalam masa 3 hari

* My Shy Boss Ost Part 3 "Memory" yang akan dinyanyikan oleh Saera dan Hae akan di release pada malam ini pada pukul 11

* Teaser bagi single V bts bersama Hyunwon LVLUP sudah pun disunting dan sudah sedia untuk di post di youtube.

* Suho EXO mendedahkan gambar dia bersama Nami di instagram (reka) sewaktu mereka berdua bertemu di sebuah festival nyanyian di Icheon.

* Dalam weekly idol, semua penonton terpesona dengan tarian yang ditunjukkan oleh Hyemin, Yun, Hyunwon, Saera dan Ara.

* MC Weekly Idol Hani kelihatan teruja dengan Hyunwon yang melalukan aksi "Orangutan dan Grandma"

* Kesemua member Level Up tidak dapat mengawal perasaan mereka apabila SooEun membuat aegyo.

* Aurora Unit dicabar oleh Heechul untuk menari tarian Red Velvet "Dumb Dumb" 2x faster dan mereka dapat menjayakan cabaran tersebut dengan mudah.

* Itu sahaja untuk minggu ini! ♡

(Maafkan kalau ada kesalahan.)

LVLUP ❀ girl group A.FWhere stories live. Discover now