📰 News 7 📰

76 15 99
                                    

Gambar Jaeyeon dan Jaemin (NCT) ditangkap oleh fans apabila mereka berdua kelihatan berjalan sambil berpegangan tangan menuju ke sebuah kedai music. Pledis masih lagi tidak mengeluarkan apa-apa artikel.

Ara dan Joshua (Seventeen) dikhabarkan akan menjalani sesi photoshoot untuk majalah CECI. Ini kerana mereka berdua mempunyai visual yang tidak ternilai.

Mingyu (Seventeen) disoal siapakah gadis yang mempunyai kesemua ideal type miliknya. Mingyu dengan malu menjawab dengan jujur yang dia meminati Song Haera dari kumpulan LEVEL UP.

Ryuki dan Jinyoung hadir ke majlis perkahwinan rakan sekolah menengah mereka. Mereka berdua kelihatan gembira apabila bergambar dengan pengantin.

Drama yang dibintangi oleh Bseon dan Do Kyungsoo (EXO) masih dalam penggambaran dan semuanya berjalan dengan lancar.

Fans berharap yang Hyunwon boleh menyanyi lagi bersama V (BTS) kerana mereka berdua mempunyai suara yang sepadan dan sesuai untuk berduet.

Pada episode 2 Talk Talk! Level Up. Terdapat sebuah komen daripada seorang lelaki yang menyatakan Saera seorang gadis yang terlebih gula dan comel.

[ chimmolek : Yang tepi tu kenapa cute sangat? ]

Haereum dan Rowoon (Sf9) akan membuat persembahan bersama di sekolah lama mereka. Fans tidak menyangka yang Rowoon juga adalah kawan Haereum.

SooEun dan Yunseo menjadi tetamu special episode khas Weekly Idol bersama Jinyoung (WannaOne), Seulgi (Red Velvet) dan Minhyun (WannaOne)

Ryuha dan Hoshi (Seventeen) dikatakan oleh para fans bahawa mereka merupakan adik beradik yang paling hipster.

Nami dan Suho (EXO) sudah disahkan oleh Pledis dan SM sendiri bahawa mereka berdua mempunyai hubungan dan masih lagi kekal sehingga sekarang.

Boo Jaja adalah adik kembar Boo Seungkwan yang sudah lama hilang di Malaysia ngeh.

^ yang atas jangan percaya, dusta belaka HAHA

p/s : Kepada pemilik nama Kim Hyebin (Hyemin) sila DM saya setelah anda membaca ini. Ada sesuatu yang saya nak cakap :)

LVLUP ❀ girl group A.FWhere stories live. Discover now