Po Harrym zůstal jen nepořádek. Odešel ráno kvůli něčemu a ani nechtěl říct kvůli čemu. Asi něco s firmou nebo vážně netuším. Když jsem viděla ten nepořádek po včerejší noci musela jsem se pousmát. Všude byly poházené věci, polštáře, povlečení no prostě děs. Začala jsem vše urovnávat zpět , ale vyrušilo mě vibrování. Můj telefon to ,ale nebyl. Po odkrytí deky jsem viděla Harryho mobil.
"Alisha?" nic jiného u jména volané neměl napsané. Hovor jsme přijala.
"Ano? Mobil Harryho Stylese"
"Dobrý den, mohla by jste mi dat pana Stylese?" její hlas zněl strašně mladě a řekněme trošku i snobsky.
"On tu teď není. Zapomněl si telefon, můžu něco vyřídit?"
"Jen mu řekněte ,že volala jeho žena" s kameněla jsem a můj výraz mluvil zřejmě za vše. Právě řekla, že je jeho žena? Vážně? Co to kurva má být? "Nebo víte co, řeknu mu to sama.Stejně máme za půl hodiny sraz. No tak sbohem " v repráčku bylo slyšet jen zavěšení hovoru. Ale já dál držela telefon u ucha a bez dechu se dívala zaraženě do zdi.
Vážně jsem teď mluvila s jeho ženou? A on mi to nebyl schopný ani říct! Měla jsem sex s ženatým chlapem!Telefon padl prudce na podlahu. Byla jsem naštvaná, zklamaná a nevím co všechno ještě. Odkopla jsem jeho telefon na druhou stranu pokoje a ten se zastavil až o zeď. Začala jsem sundávat zhnuseně povlečení a vše z polštářů a deky. Odnesla jsem to ho koupelny a hned hodila do pračky. Hnusilo se mi , že jsem s ním něco měla v mojí posteli zatím co on je někde s jeho manželkou.
To se nedalo ani čekat že tak mladý a už bude mít ženu?! Kurva co jsem si myslela , vždyť má prachy. Jasně že nějaká zlatokopka se najde.
Cítila jsem všude na sobě jeho ruce a bylo mi z toho zle. Já věděla proč se od něj mám držet dál, ale nešlo to.
Zvonek se zběsile ozval od dveří a poté volání. Jeho volání. "Alex! To jsem já! Zapoměl jsme si u vás telefon!" na štěstí táta doma nebyl. A já dolů rozhodně nepůjdu, nebo půjdu? Sebrala jsem ten mobil z podlahy a běžela dolů. "Alex!" škvírou na dopisy a poštu jsem mu hodila telefon na zem a chtěla jít nahoru.
"Proč neotevřeš? Co se děje?! Zlato, co se děje? Stalo se něco?" můj adrenalin se mi v žilách pozvedl a já už se neudržela.
"To bych se měla ptát spíš já tebe ne?" Zařvala jsem a otevřela dveře dokořán. Pár dětí na ulici se na mě otočilo, než si zase hledělo svého. Nechápavě mě pozoroval. "Nebo tvé ženy Alishy?" jeho pohled zkameněl . Už věděl o co mi šlo.
"Už se mi neukazuj na očích a vypadni. Ať na tebe tvoje žena dlouho nečeká? dveře se zastavili v pohybu když jsem je chtěla zabouchnout.
"Alex, nech si to vysvětlit. Já se s ní rozvádím. Ta schůzka je kvůli tomu podepsání papírů. Nic jiného to není!"
"Ale je sakra! Měl jsi mi o tom říct ! Kdybych to věděla ani bych s tebou do postele nešla! Hnusně jsi mi lhal a tvářil se jako by nic!" nevěděla jsem jestli brečet nebo ještě více křičet.
"Já s ní už nic nemám . Od té doby co jsem tě potkal na tom plese jasný? Radši jsem byl celé noci před tvým domem než být doma a poslouchat jak tam Alisha šuká s jinýma! My jsme měli volné manželství, každý jsme si dělali ,co chceme jako za svobodna. Jediné co nás spojovalo byli prsteny!"
"Buď už prosím tě ticho! Já to slyšet nechci, možná by mě to zajímalo. Kdyby jsi mi to řekl hned , teď jen chci aby jsi vypadl. Chci být sama "
"Ne. Chci ti to celé vysvětlit. My se nebrali z lásky, nechtěli js...."
"Vypadni už!" zařvala jsem na něj až sebou škubl. Zatlačila jsem na dveře aby se zabouchly . Zamkla jsem je a šla i k těm na terasu. Ty jsem zamkla také , stejně jako všechny okna v domě jsem zavřela. A hlavně to co vede do mého pokoje. Nechci bečet, ale všechno mě opět dohnalo. Brečela jsem kvůli Cameronovi , Sam a teď i Harrymu. Sedla jsem si do kouta pokoje a svezla se po zdi na zem. Zareagovala jsem až na bušení do okna. jasně že to byl on.
"Alex otevři to okno! Musíme si promluvit!"
"Ne! Vypadni!" podívala jsem se na něj. Byl naštvaný stejně jako já, ale já k tomu měla důvod.
"Neztratím tě kvůli takové blbosti!" napřahoval se pěstí proti sklu okna.Jeho pěst projela sklem jako nůž máslem. Otevřel ho a skočil dovnitř. Byla jsem na nohou rychle jako on.
"Ne! Běž pryč a nech mě být! Vypadni ode mě!" rychle mě zachytil do obětí jeho slizkých rukou a pevně mě držel." pust mě! Tak už mě nech být!" slzy mě pálili do očí a já se jen svezla na zem . Harry byl rychle pode mnou a držel si mě v obětí na zemi. Záchvat všeho se na mě sesypal z největší výšky a tvrdě na mě dopadl. Škubat sebou a snažit se aby mě pustil mě rychle přešlo. Láska s nenávistí za mě bojovali proti sobě, ale prohráli obě a já jen seděla na jeho klíně a bez výrazu hleděla do prázdna.
ČTEŠ
My stalker boy - H.S
FanfictionMilovala jsem jeho úchylky? Zřejmě ano, jinak bych nemohla vytrpět, co dokázal dělat. Zabíjel lidi, jen kvůli mě . Dokázal se otevřít jen pro mě. Dokázal mě psychicky zničit a dostat zase zpět .