Vášeň a romantika

3K 89 1
                                    

"A teď to důležitější" navlhčil si rty a přitiskl je na můj krk. Jeho horké rty jsem cítila dokonale přes mou studenou pokožku. Couval se mnou dokud jsem nenarazila do postele , poté mě na ní hodil. Sundal si triko a kalhoty. Chtěla jsem udělat to samé ,ale jeho výraz mluvil jasně. Chtěl to udělat sám.Jen v trenkách nade mě nalehl a dal mi lehký polibek než ze mě stáhl jeho mikinu i s mým trikem. Jak se dalo čekat nečekal na nic a všechno moje oblečení leželo na hromádce kus od postele. A na vrchu se tyčila moje podprsenka a poté hned i Harryho trenky.

Vášeň a romantiku. Ty dvě slova si každý představuje podle sebe. Já v těch slovech viděla tuto chvíli. Naše nahé těla přitisknutá na sobě. Nohy propletené jako preclík , chodidly jsme se otíraly o nohu toho druhého. Naše ruce zkoumaly každé místečko na těle toho druhého, každou křivku, každý záhyb. 

Naše rty soucítily ve společné práci. Jako by se snažili zkoumat každý milimetr jejich rtů nebo také vnitřků úst. Malá chvilka s výdechem , náš oční kontakt se propojil. Zorničky zbystřily toho druhého . Bylo to až živočišné jak se to strhlo to chtíče.

Nic už nebylo důležitější než tato chvíle. Co se stalo ,se stalo, to co se stalo nás dalo dohromady. A mě teď šlo jen dostat Harryho k vrcholu blaha a potěšení. Jenže on chtěl to samé a vzal to do svých rukou.

Přirážel tvrdě a nemilosrdně.  Bylo to něco úžasného, ale i s nádechem menší bolesti. Jenže ta nebyla přednější.

Způsoboval mi rozkoš jako bůh, jako ďábel. 

"Harry!" hlasivky se mi chvěli pod jeho plným náporem. Uslyšel mě a přidal ještě víc, ani bych netušila že ještě rychleji mohl. Ale nevěděla jsem ,co všechno Harry dokázal jen tak.

"Jo! Křič mé jméno! Křič jak se ti to líbí!" chytil mě pevně za boky a přirážel jak nejvíce mohl.

" Ano! Harry! " ale hlas mě zradil když už ze mě nevycházelo nic jiného než jen chraplavé sténání.

Cítila jsem jak mi přeskočil hlas a věděla ,že zítra normálně mluvit nebudu. O několik minut, možná hodin jsme unavení a s pocení leželi na posteli a dívaly se na strop.

"Půjdu si dát koupel ,jo?" řekla jsem tiše a naklonila se k němu.

"Dobře. Půjdu nám udělat něco dobrého, i když nevím jestli to bude tak dobré jako to před chvílí" pohladil mě palcem po líčku než si mě přitáhl k sobě pro polibek.

"Určitě bude"usmála jsem se na něj a vstala z postele. "Koupelna je dole za schody " přikývla jsem . Ukradla jsem si jeho triko z podlahy a šla dolů do koupelny. Napustila jsem si plnou vanu horké vody a přidala si do ní trochu . Harryho sprchového gelu jelikož tu nic kromě toho a šamponu nebylo. Lehla jsem si tam a pohodlně relaxovala.

..

"Zlato?" ucítila jsem jak mě někdo hladí po tváři.Těžce jsem otevřela oči . Byl to Harry a já byla pořád ve vaně. "Jsi unavená ?"

"Trochu" protřela jsem si oči a posadila se.Voda už nebyla horká, ale jen vlažná. "Podal by jsi mi prosím ručník?" beze slova se postavil a za chvíli přišel i s osuškou. Postavila jsem se a omotala si jí kolem těla. Z vany jsem vylezla a vypustila ji. "Tady máš oblečení. Legíny a moje triko aby se ti krásně spinkalo" podal mi ho a políbil mě na temeno hlavy.

"Kde jsi vzal moje legíny?" natočila jsem na něj hlavu . On se jen ušklíbl a odešel. Jasně že mi vlezl do pokoje.

Osušila jsem se a oblékla. Poté jsem našla Harryho v menším obýváčku s krbem a menší televizí. Na stole ležely dokonale připravené chlebíčky a vedle nich dva čaje. 

"Je to tady překrásný" šla jsem ke gauči pro tři osoby. Harry nečekal na nic a stáhl si mě k sobě na klín. "To ty taky"jeho úsměv mě zahřál při srdci. 

Něco málo jsem snědla a teplý čaj mě uspával ještě více. Pomalu mi padala hlava na Harryho rameno než jsem kompletně usnula.


My stalker boy - H.SKde žijí příběhy. Začni objevovat