Harry p.o.v
Ik kijk naar buiten terwijl ik mijn koffie opdrink. Vanaf vandaag gaat het gebeuren, het project, het project genaamd: 'De Larry coming out.' Louis zal zo meteen naar mij toe komen en dan gaan we de stad in, om gewoon rond te lopen. We zullen geen handen vasthouden. Dat bewaren we voor het einde van de week.
Het is vandaag maandag en vrijdag komt mijn eerste single uit. En dan zal iedereen de waarheid weten.
Ik hoor een auto het pad oprijden, dat zal hem zijn. Ik zet mijn lege koffiekopje op het aanrecht en loop naar de voordeur, ik open hem, Louis komt net z'n auto uit. Ik realiseer me dat ik na die zeven jaar nog steeds smoorverliefd ben, ik begin te grinniken als ik er aan denk,
'Ik moet nog ontbijten, ik hoop dat je nog iets hebt,'zegt Louis terwijl hij langs me loopt. 'Nog niet ontbeten? Het is elf uur zowat,' zeg ik en loop achter hem aan.
Ik zie Louis een appel van de fruitschaal pakken terwijl hij door de grote terrasdeuren de tuin in loopt. 'Serieus, een appel als ontbijt,' zeg ik en zet ondertussen koffie.
'Je koffie staat binnen,' zeg ik, ga aan tafel zitten en zet de koffie op tafel. Louis loopt weer naar binnen en gaat naast me zitten. Hij pakt mijn hand vast, geeft er een kus op en eet zijn appel verder op.
'Ik ben blij,' zegt Louis opeens. 'Ik ook,' zeg ik en kijk hem aan, hij kijkt naar onze handen.
'Zullen we dan maar gaan,' zegt Louis als hij z'n appel en koffie opheeft, ik sta op van mijn stoel.
'Mag ik rijden?' Vraagt hij als we buiten staan. 'In mijn auto zeker,' zeg ik, Louis wacht niet op het antwoord, graait de autosleutels uit mijn broekzak en geeft me daarna een kus.
Het duurt niet lang voordat we in het centrum zijn en een parkeerplaats hebben gevonden. We stappen de auto uit. De zon schijnt in mijn ogen, ik zet mijn zonnebril op.
We lopen wat rond door de winkelstraten en natuurlijk wil Louis naar de Adidas winkel. 'Ja dag!' zegt hij als ik een roze vest omhoog houd, ik steek m'n tong uit. Uiteindelijk kopen we daar niets.
Na twee te hebben rondgelopen, gaan we lunchen. We gaan op een terrasje zitten, ik bestel een broodje met ei en sla, Louis bestelt een ham-kaas tosti. In mijn ooghoeken zie ik flitsen van telefooncamera's.
'Ze maken foto's,' zeg ik tegen Louis. 'Lieve schat, was dat niet de bedoeling?' zegt Louis. 'Ja daar heb je gelijk in,' zeg ik
Als we allebei ons broodje op hebben wenk ik de ober, hij geeft me de bon. 'Ik betaal,' zegt Louis en haalt al zijn portemonnee tevoorschijn. 'Nee, ik betaal,' zeg ik. Hij kijkt me even strak aan, hij haalt een briefje uit zijn portemonnee en geeft het aan de ober.
Als de ober weg is geef ik hem een schop onder tafel, hij zeg niets. 'Zullen we dan maar gaan,' zegt Louis, ik sta op van mijn stoel. Als we van het terras weglopen, voel ik de ogen van de mensen in m'n rug prikken.
Wanneer we bij mijn huis zijn aangekomen, zet ik de t.v aan. 'Wanneer ga je naar huis?'vraag ik aan Louis terwijl ik mijn schoenen uitdoe en op de bank plof. 'Wil je me weghebben dan?' zegt hij terwijl hij naast me komt zitten en een arm om mijn schouder slaat. Ik buig mijn hoofd naar het zijne en geef hem een lange kus.
'Je mag de hele week wel blijven hoor,' zeg ik.
En zo blijven we nog de hele dag op elkaar hangen. Totdat het uiteindelijk laat wordt en we naar bed gaan.
Morgen: Instagram.
JE LEEST
THE PROJECT L.S BxB
Fanfiction'Just stop you crying, it's a sign of the times...' In de week voordat Harry's nieuwe single uitkomt, besluiten de jongens aan een project te beginnen. 'De Larry Coming out.' Copyright © ZwarteZon ~ Alle rechten voorbehouden Begonnen op: 31-8-2017 E...