Dag 5

294 14 0
                                    

Harry p.o.v

Vandaag is de dag dat het allemaal officieel wordt! Oh ja en Sign Of The Times komt uit... Ik zit aan de eettafel als Louis beneden komt, hij had vanochtend voor ons allebei ontbijt gemaakt. Het is bijna elf uur en om elf uur gaat mijn single online. Louis pakt meteen zijn telefoon van tafel.

'Wat ga je doen?' vraag ik, hij kijkt op. 'Foto, Instagram,' hij kijkt weer naar zijn scherm, ik pak ook mijn telefoon. 'Wat zet je erbij?' vraag ik. '#nomoreSecrets,' zegt Louis zonder op te kijken van zijn scherm. Ik poste de foto en zet er hetzelfde bij.En dan breekt het wachten aan. 

Ondertussen is mijn single uit, na een half uur kijk ik weer op mijn telefoon. Er zijn allemaal reacties binnen gekomen, zowel op de foto als op mijn single. 'Harry moet je dit zien!' Louis roept me vanaf de bank, ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Wat is er nou weer.' Louis houdt me zijn telefoon voor. Ik zie een bericht onder 'de foto van Zayn. 'Zayn! Meen je dit!' zeg ik als ik het bericht nog niet eens gelezen heb. 'Lees dan!'dringt Louis aan. 'Ben supertrots op jullie. Hoe jullie al deze jaren hebben door gemaakt, petje af! Zayn.' Lees ik voor, ik kan mijn ogen niet geloven. Heeft hij dit echt geschreven? Buiten Zayns reactie zijn er nog veel meer lieve reacties, ik straal helemaal.

Louis is nog steeds alle reacties aan het lezen, ik pak zijn telefoon uit zijn handen en leg om op de salontafel. Hij kijkt naar me, ik kijk naar hem. 'Je bent mooi,' zegt hij en op dat moment barsten we allebei in huilen uit en vallen elkaar in de armen. Ik houd hem stevig vast, hij hoort bij mij en bij niemand anders. En zo maken we een eind aan een lang, zware periode en beginnen we een nog langere en mooiere periode.

THE PROJECT L.S BxBWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu