Dag 2

373 15 0
                                    

Louis p.o.v

Ik sta al een tijdje onder de douche als ik de deur van de badkamer open hoor gaan, ik hoor Harry gapen. 'We hoeven nergens heen, waarom ben je er dan zo vroeg uit?' Ik hoor hem nog een keer gapen.

Ik draai de kraan uit, open de douchecabine en pak een handdoek uit het kastje boven de wastafel. Ik zie Harry in zijn onderbroek op de rand van het bad zitten.

'Je lag te snurken, ik kon niet meer slapen,' zeg ik terwijl ik me afdroog. 'Oh...,' zegt hij als hij opstaat van het bad en me een kus geeft. 'Ik eh ga ontbijt maken,' zegt hij en loopt de badkamer uit.

Als ik beneden kom is de tafel gedekt, de tuindeur staat open en de zon schijnt naar binnen. Harry zit aan tafel, hij eet een bakje yoghurt en heeft zijn rode badjas aangetrokken. Tegenover hem staat ook een bakje yoghurt. Ik ga op de lege stoel tegenover Harry zitten en eet rustig mijn yoghurt op.

Het plan was om vandaag van elkaar op Instagram te posten. 'Wat wil je vandaag doen?' Vraagt Harry als hij zijn lege kommetje op het aanrecht heeft gezet. Ik haal mijn schouders op en eet mijn yoghurt op.

Harry pakt zijn telefoon van tafel, ik hoor hem lachen. 'Laat die foto's zien!' zeg ik, ik loop met mijn bakje in mijn handen om de tafel naar Harry. Ik kijk over zijn schouder, het zijn allemaal foto's van gisteren. 'Hahaha wat interessant...' zeg ik sarcastisch en zet ook mijn bakje op het aanrecht.

'Hé wacht Lou, moet je dit zien!' zegt Harry, ik kijk meteen weer over zijn schouder. Oké schijnbaar hadden onze voeten het heel gezellig toen we gisteren gingen lunchen. Yeee voetjevrijen... 

'Eh ja...' zeg ik, Harry draait zich om naar mij. We barsten allebei in lachen uit en geven elkaar een knuffel. 'Dit is toch wat je wilde,' zegt hij terwijl zijn armen om mijn nek heeft geslagen. Ik krijg tranen in mijn ogen, ik denk weer terug aan alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd. Ik druk Harry stevig tegen me aan en begin te huilen. Ondertussen streelt hij over mijn rug, ik hou zo veel van hem. ' 't Is goed lieve schat, 't is goed,' zijn stem kalmeert me. En zo gaan er een aantal minuten voorbij. 

'Koffie,' zeg ik als ik ben uitgehuild, Harry grinnikt. Hij loopt naar het koffiezetapparaat en zet hem aan. Ik ga op zijn stoel zitten die naar achteren is geschoven. Ik kijk naar Harry, hij leunt met zijn handen op het aanrecht. Hij gaat met zijn hand door zijn haar en kijkt even mijn kant op, hij lacht. 

Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en open de camera. Harry kijkt net om als ik een foto maak, het is een mooie geworden. Ik doe er een zwart-wit filter overheen en laat hem aan Harry zien, hij kijkt goedkeurend.'Wat ga je erbij zetten? #relationshipgoals?' zegt hij en zet mijn koffie op tafel, ik lach. Ik denk even na over wat ik erbij zal zetten maar poste hem dan snel. Als ik mijn telefoon op tafel leg, pakt Harry die van hem meteen.'#ButFirstCoffee, kan natuurlijk ook. Ik vond mijn idee persoonlijk beter,' zegt hij en buigt zich voorover voor een kus.

Ik sta op van mijn stoel en loop naar buiten, ik hoor Harry's stoel schuiven maar draai me niet om. Ik kijk naar de tuin totdat ik een hand op mij linkerschouder voel. Harry houdt zijn telefoon voor m'n neus, door het felle zonlicht kan ik amper wat zien. Maar hij is mooi...denk ik...

'Leuk,' zeg ik en loop weer naar binnen, Harry loopt achter me aan. Ik ga op mijn rug op de bank liggen, mijn handen leg ik onder mij hoofd. Ik kijk naar Harry die naar mij aan het staren is.

'Ja en wat wil je dat ik nu doe?' vraagt hij. 'Ja dat moet je zelf weten,' zeg ik, Harry loopt naar de bank toe, hij doet zijn badjas uit en gaat op me liggen. Zijn hand ligt op de plek waar mijn hart is, ik ga met mijn hand door zijn haar heen. Hij tilt zijn hoofd op en zoent me. Dit houden we nog redelijk lang vol.


THE PROJECT L.S BxBWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu