Můj život začal jako každý jiný. Narodila jsem se v porodnici 11. dubna s porodní váhou 3 400 g. Byla jsem jako každé normální děco. Malé, tlusté, na hlavě pár chlupů, uřvané a celé růžové. Samozřejmě jsem i rostla jako normální děti. Ve dvou letech si rodiče řekli, že jsem dost inteligentní na to, aby mě dali do školky. V té době se do školky brali jen děti 3+, takže jsem si připadala opravdu jedinečná! Léta strávená ve školce byla opravdu skvělá. Žádné starosti, jen si hrát a hrát. V kolektivu jsem i zapadala, téměř všechny děti mě měli rády. V té době se také objevila moje 1. nejlepší kamarádka Michaela. S Michaelou jsme toho ve školce dost prožily. Například, když nám její sestra navykládala, že až budeme chodit do školy, že na nás bude čekat pedofila my vymýšleli každý den ze stavebnice jiné ,,pasti na pedofila''. Také jsem zažila první lásku v podobě Tomáše, který byl o rok mladší a tak roztomilý... Jenže on chtěl mít mě i Michaelu a tak jsem se s Michaelou také často (vítězně) poprala, až nás musely učitelky rozhánět. I tak jsem tu holku milovala a naše přátelství vydrželo dodnes. Jen se z postu nejlepší kamarádky přesunula na úroveň ,,POUZE KAMARÁDKY''.
Takže... Chodila jsem do školky, hrála si s Michaelou, obdivovala moje top superhrdinky z televizních seriálů, jako jsou Buffy, přemožitelka upírů nebo Xena, princezna bojovnice, zažila první lásku, dostala první pusu, dokonce jsem se poprvý držela za ruku s mým klukem... Můj život už nemohl být šťastnější.
YOU ARE READING
Story of my life - Capture ONE
Teen FictionPokusím se vám popsat svůj dokonalý život a ukázat vám, že slovo dokonalý může být někdy dost zavádějící...