Chapter FIVE
Šest měsíců po operaci jsem jela společně s mámou a sestrou malou do lázní. Měla jsem tam být měsíc. Docela jsem se i těšila, doufala jsem, že když tam budu s mámou, bude to ok. Mýlila jsem se. Jelikož jsem byla i s ní na pokoji, byla jsem odtržená od kontaktu s ostatníma děckama. Takže na procedůrách nebo ve škole jsem si s nima neměla co říct a jelikož jsem se zas zaláskovala do jednoho kluka tam a holky to zjistily, byly to pro změnu ony, kdo mi znepříjemňoval život. Jedinej, kdo mi tam pomáhal byl Filip. Jen díky tomu, že jsem si s ním mohla každý den psát a on mě podržel když jsem ho poprosila jsem to tam vydržela.
Lázně skončily a já se vrátila na základku. Problém byl v tom, že jsem se na začátku pobytu v lázních musela ostříhat a to ne hezky... Účel ,,styl kastrol'' byl zpátky. Takže další a silnější šikana. O jak já to miluju. Už prostě nestačilo být tlustá a mít hnusnej ksicht, musela jsem mít i kastrolatý vlasy. Život na základce nebyl jednodušší.
Našla jsem si ale i přesto kluka. Jakub se jmenoval. Vydrželo nám to 7 týdnů. A proč jsme se rozešli? Frajer mě podváděl s jeho ,,kamarádkou''. Jednou jsem se takhle nasrala a napsala jinýmu klukovi, že ho miluju. Deset minut na to jsem mu poslala několik esemesek, ve kterých jsem to odvolala několikrát. Kubovi jsem to řekla ale, něchtěla jsem mu lhát přeci. A on mi takhle jednou napsal, že kouká na Denči zadek, že ho má fakt pěknej atd. Bezva hádka z toho byla. A po tom, co si mě spletl s tou kamarádkou jsem to už opravdu nevydržela a rozešla se s nim.
Pak tu byl Roman, kamarád, kterého jsem znala třeba 3 roky. Chtěl se zabít a já mu řekla, že ho chci ještě naposledy vidět a nakonec se s ním vykousla.
Týden po Kubovi jsem si našla Ondru. Ten kluk, kterému jsem psala, že ho miluju a pak to odvolávala.
Nakonec už na základce nezbyl nikdo, kdo by mě ponižoval, ze starších ročníků a tak se o to posaral Adam od nás ze třídy. Jeho, až přehnaně časté urážky, mě dováděli k pláči kolikrát, ale furt jsem tu měla Filipa! Když jsem si mu stežovala, vždy mi říkal, jak jsem hezká a hubená. Vždy mě to potěšilo.
YOU ARE READING
Story of my life - Capture ONE
Teen FictionPokusím se vám popsat svůj dokonalý život a ukázat vám, že slovo dokonalý může být někdy dost zavádějící...