Chapture TWO
Byla jsem malá holčička, hubené postavy a vlasy ostříhané jako podle kastolu. Nebyla jsem ani hezká, ani ošklivá, ale rozhodně jsem měla seběvědomí!
Po školce (jak už to tak bývá) přišla škola. Nikdy předtím jsem se nemusela učit, nebo dojíždět autobusem. Bylo to pro mne něco nového. Trochu jsem se bála. Ve třídě nás bylo 16. Jedenáct holek a pět kluků. Do první třídy mě vedli rodiče. Dostala jsem od nich úplně nový batoh. Cítila jsem se fakt skvěle, když jsem spolu s ostatními budoucími spolužáky a jejich rodiči stála před školou a ředitel vyvolal moje jméno, načež jsem otevřela obrovské dveře školy a ocitla se na jejich druhé straně, kde podél schodů stáli deváťáci s kytkama v rukou. Vzala si mě jedna holka, kterou jsem znala už odmala, protože bydlela ve stejné vesnici. Chytla mě za ruku,podala kytku a vedla do třídy.
Když přišli už všichni deváťáci i rodiče, paní učitelka nás všechny přivítala. Pak si nás rodiče, s hrdými výrazy v obličejích, fotili, protože... Dostat se do 1. třídy je přeci hroznej úspěch!
Život šel dál, ve škole se mi dařilo, vysvědčení s vyznamenáním, dokonce jsem si našla dalšího kluka (Hynka). Byl to páťák. Byl to nejhezčí kluk na prvním stupni. Hrozně jsem se ale styděla před ním a tak vždy, když přicházel k nám do tříd, aby mě viděl, utekla jsem před ním. Během tohoto láskou propleteného vztahu jsem si našla dalšího kluka (Daniela), se kterým to bylo taky dost vážný! Jenže moje utíkání před Hynkem a příšerná žárlivost, kdykoli se kolem něj motala jiná holka, mě o něj připravila. Rozešli jsme se v autobuse, kdy jsem po něm řvala, že mám stějně jinýho. Celkem sranda byla, když se Daniel (asi měsíc nato) odstěhoval a bylo po vztahu.
Tak jsem byla bez kluka, byly prázdniny a já se zamilovala do jinýho Daniela, který byl shodou okolností, ze stejné vesnice.
Život zde byl pořád krásný.
YOU ARE READING
Story of my life - Capture ONE
Teen FictionPokusím se vám popsat svůj dokonalý život a ukázat vám, že slovo dokonalý může být někdy dost zavádějící...