Story of my life

8 0 0
                                    

Chapter FOUR

Dostali jsme se už na druhý stupeň. Šestá třída a zas změna. Noví učitelé, nová třída... Zase zamilovalá do deváťáka a moje trapný chování tomu fakt nepomohlo. Tady už začíná moje kamarádka Denča chodit se svým klukem. Byl fakt dost pěknej, záviděla jsem jí, jaký má štěstí.

Kluci se už nijak netajili tím, že mě nemaj rádi a na škole byl jen jeden, co mě měl rád... Spíš jeden, kterej se se mnou bavil no. Snášet jejich urážky bylo čím dál těžší a těžší. Založila jsem si ask a začala sledovat různé proANA profily. Ty holky byly tak krásně hubený... Četla jsemsi různé typy a triky jak zhubnout, jak se stát anorektičkou. Nenáviděla jsem svůj vzhled... Styděla jsem se, nemohla jsem se podívat, na žádnýho pěknýho kluka, aniž bych nesledovala v jeho očím opovržení a výsměch. Byo to hrozný.

Přidala jsem si Denči kluka, rozešli se a já neviděla důvod, prč bych se s ním nemohla bavit... Netrvalo dlouho a Filip se stal namísto Terky mým nejlepším kamarádem. Začala jsem mu říkat úplně všechno.

V říjnu v 7. třídě jsem jednou v noci jsem začala zvracet. Celou noc jsem zvracela, odvezli mě do nemocnice a nikdo nevěděl co mi je. Řekla jsem si, že tohle bude moje příležitost začít s anorexií. Zvracením jsem zhubla skoro 2 kila. Nakonec mě museli operovat a mně přibyla obrovská jizva na břiše... Hůř jsem už vypadat fakt nemohla. Celý 2 týdny jsem nejedla a bum, další 4 kila byly dole! Měla jsem ze see skvělý pocit. Jenže pak mě pustili a máma do mne cpala jídlo. Anorexie musela počkat.

Story of my life - Capture ONEWhere stories live. Discover now