Story of y life

8 0 0
                                    


Chapture SIX

Ani s Ondrou to nevydrželo. Jelkož mamince se nelíbil, zakázala nám se vídat a on to neunesl... Dostala jsem kopačky.

Bylo mi 13 a nikdo mě nechtěl. Deprese nabíraly na síle. Po Ondřejovi se ukázal Martin. Nikdy jsem ho neviděla, ale vztah přes internet nam vydržel rok, než to ukončil. Ten rok jsem se dokonce i řezala, protože se mi nelíbilo, že chodil ven s jinýma holkama, který mu nabízely sex a já nevěděla jak jinak tomu nabránit. Takže jsem se nakrásně sebepoškozovala.

Pak dlouho nic. Zatím jsem se dostala do devítky a začali jsme nacvičovat na ples. S Filipem to vypadalo, že je vše na dobrý cestě. Byl moc milej a já si začínala dělat naději, že by mezi náma mohlo něco být. Součástí vystoupení na plese byl taky ,,striptýz''. Táta zrovna přišel domů a povídá, že slyšel od chlapů z práce, že budu dělat striptýz a jestli je to pravda. Byla jsem z toho překvapená, že o tom ví a chtěla jsem to napsat Terce, ale k mý smůle jsem to napsala Filipovi. Reagoval otázkou, kam že se to chytám. Vysvětlovat to bylo na jednu stranu vtipný a na druhou trapný. S Filipem nakonec nic nebylo.

Před plesemm se ozval Roman, rozešel se s holkou a opět se chtěl zabít... Jedinou cestu jak to zastavit jsem viděla v tom, že s ním začnu chodit. I přesto, že jsem ho ve skutečnosti nemilovala a on mě psychicky totálně zničil jsem s ním vydržela 11 a půl měsíce. Už jsem s ním ale nemohla dál být, protože tímhle tempem by ze mne byla za chvíli jen troska. Napsala jsem teda Filipovi, že potřebuju pomoct. Vysvětlila jsem mu jak se věci mají díky němu jsem se z toho vztahu dostala. Opět mi pomohl.

Díky němu jsem se dala zase dohromady.

Od té doby, kdy jsem chodila s Romanem jsem ale začala trpět depresema a nalezla zalíbení ve spoustě věcí, které normálním lidem přijdou špatné.

Ale díky jedné takové depresi jsem si našla svýho kluka. Jsem s ním už 4 měsíce a pořád šťastná. Ale nejsem šťastná úplně. Pořád jsou tu urážky a pomluvy od starších kluků a taky v posledních 2 letech ne příliš dobré chování od některých (všechn) členů rodiny.

Utápím se v depresích a moje jediný přání je být šťastná.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Story of my life - Capture ONEWhere stories live. Discover now