Sonunda sabah olmuştu.Hanry'e Tiffeny'nin gece rahatsızlandığı için hastaneye kaldırıldığını söyledim.Tiffeny'nin durumunu çok merak ediyordum.sofrayı hazırlayıp Hanry'i uyandırdırdım.Bir kaç lokma birşeyler yedikten sonra Hastaneye Tiffany'i görmeye gittik.Tiffany'nin iki elide sargılıydı.Ve bize sorduğu ilk soru (ellerime ne oldu?)olmuştu.Ellerine ne olduğunu,aynayı kırdığını hiçbişeyi hatırlamıyordu.Ama artık en azından kendindeydi.Henry Tiffany ablanın neden elleri sargılı diye sormuştu.Haklıydı da ona sadece rahıtsızlandı demiştim.Peki ya neden elleri sarılıydı.Evde yanlışlıkla ellerini kesmiş dedim.O da çok üzüldü.üzülme geçer dedim.Tiffany taburcu olmuştu.Ama doktor krem yazdı.Her gün bu kremi koluna sürüp sarıcaktık.Eve gelene kadar Tiffany'nin soruları bir türlü bitmek bilmiyordu.Tabi bazı sorularına cevap vermemiştir.çünkü yanımızda Hanry vardı.Bir çocuktan bir şeyler saklamanın ne kadar zor olduğunu o zaman anlamıştım.Hanry uyuduktan sonra Tiffany'e herşeyi anlatmama rağmen hiç birşeyi hatırlamıyorum demesi beni çok şaşırtmıştı.Bu yüzden ellerinin kanamasını,batan o camların acısını hissetmiyordu.Normalde olsa Tiffany ölmüştü resmen o acıyla,daha önce dediğim gibi Tiffany'nin canı çok tatlıdır.Bir hocaya gittik.Ona herşeyi anlattık.O da bize 7 tane cinin musallat olmuş olabileceğini anlattı.Tiffany'nin o an farklı davranmasının ve ardından hiç bir şeyi hatırlamamasının nedeni de Ne yazıkki Tiffany'nin içine cin girmiş olmasıymış.Bu cinlerden kurtulmak için bol bol her gün dua okumamız gerekiyormuş.Ama bunlar çok güçlü yedililermiş.O yüzden dualar yeterli olmaya bilirmiş.Ama bir yolu varmış.O da çok büyük bir riskmiş.cinlerle konuşmak.Bunu nasıl yapıcaktık.Onlara rica etsek gidermisiniz mi diyecektik yani yada bizi rahat bırakın mı diyecektik.Bu tam bir saçmalıktı.kafayı yiyecektim.O sırada Tiffany sakin ol dedi.öncelikle cinlerle ilgili bilgi edinmemiz lazımdı.Onlarla ilgili pek bi şey bilmiyorduk.Bu yüzden pekçok cincilere,hocalara gittik.Ve internetten de cinlerle ilgili araştırmalar yaptık.Bi yerde yazıyordu ki gece balkondan bişey silkelemeyin yada gece yere kırıntı,sıcak su falan da dökmeyin eğer dökerseniz cinler bundan rahatsız olup size musallat olabilirler yazıyordu.Ama bize asıl lazım olan bu değildi.Musallat olan cinlerle nasıl baş edebileceğimizdi.Bir kaç gün boyunca böyle araştırmalar yaptık.Bir sürü kişiyle de napmamız gerektiğini danıştık.Bazıları cin çağırmamızı söylemişti.Ama bunu nasıl yapıcaktı.çok tehlikeliydi.Ya bunu yaptık diye daha çok musallat olurlarsa nolucaktı.Biz araştırma yaparken sürekli kapılar gıcırdıyor,elektrikler gidip geliyordu.Sanki araştırma yapmamızı istemiyorlardı.çok korkmuştuk.Tek şanslı olduğumuz konu Bunların gece Olmasıydı.Gece olduğu için de Hanry uyuyor oluyordu.Ama biz çok korkuyorduk.O yüzden kaç gündür Hanry'nin yanında yatıyorduk.Yani üçümüz yan yana yatıyorduk.Bazen geceleri uğultu sesleri de duyuluyordu.Hatta Hanry bu sesler e uyanıyor ve korkuyorum diyordu.Bizde rüya görmüssün diyerek onu kandırıyorduk.Tiffany'nin bazı zamanlar çok korkup "Yeter artık bizi rahat bırakın gidin artık"diye bağırdığını hatırlıyorum.Ama onların bu duruma daha çok sinirlenip,daha çok uğultu yaptığını hatırlıyorum.Bu arada da Tiffany'nin Ellerini her aksam kremliyorduk.Aradan bir kaç gün geçmişti.Tiffany'nin elleri geçmeye başlamıştı.Ama şuan tek düşüncem cinlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki arkadaşın kanlı günlüğü
Horroriki en yakın arkadaşın başına gelen paranormal olaylar....