Bu sabah Tiffany benden önce kalkmıştı.üçümüz bitişik bitişik uyuduğumuz için heryerimiz terden yapış yapış olmuştu.Banyoya girdim.Tiffany benden önce kalkmış banyo yapmış hatta Hanry'i bile yıkamıştı.Banyodan tam çıkacaktım ki sanki birisi beni itti ve pat diye yere düşüp,kabine çarptım.canım çok acımıştı.kalkmaya çalıştıkça yerdeki sudan Ayağım kayıyor kalkamıyordum.Tam kalkmıştım ki,bu sefer de saçımı çekiyordu sanki birisi saçlarımın dipleri çok acıyordu,saçlarım yolunur gibi.Neyse hemen havluya sarılıp çıktım banyodan.Odaya gittim.Havluyu bıraktım ve havlunun her tarafının kan olduğunu gördüm kendine baktım bende hiç bişey yoktu.Havludan bana yada benden havluya bılaşmış olamazdı.Nasıl olmuştu bu.Eğer havlu kanlı olsaydı.Sarıldığım da bana da bılaşırdı.Hiç birşeye anlam veremiyordum.Havluyu yıkayıp astım.Tiffany kahvaltıyı hazırlamış,Hanry de giyidirmiş.Beni bekliyorlardı.Bende giyindim ve oturdum sofraya hep birlikte yemeklerimizi yedik.Yine Henry olduğu için bi şey anlatamadım.Bugün Henry'i parka götürücektik.Evde canı çok sıkılmıştı.Onunda biraz eğlenmeye hakkı vardı.Parka gittik.Hanry'i ilk kez bu kadar mutlu görmüştük.Annesi ile babasının ölümlerini biraz olsun unutturmuştuk.Oradan oraya atlıyor,hoplayıp,zıplıyordu.Salıncaklara bindi.kaydıraktan kaydı.çok mutluydu.O oynarken bizde Tiffany'le bankta oturup konuşuyorduk.Ona banyodayken olanları anlattım.O da biz böyle nabacağız diye korkudan ağlıyor ve titriyordu.İçimden bu kadar korkucanı bilseydim keşke anlatmasaydım diyordum.Bir yandan da anlatmalıydım bunu bilmesi gerekirdi diyordum.Bende korkuyorum dedim.Hem de çok her gün kuran_ı kerim okuyup ve dua okuyup uyuyorduk.Henry'ede dua okumasını öğrettik artık o da dua okuyordu.Bu yüzden daha rahat uyuyabiliyorduk.Parktan eve gelirken birde Hanry'e pamuk şeker aldık.Çok mutlu bir şekilde yiyordu.Eve gidene kadar pamuk şekerini yedi.Eve geldik.Hanry çok yorulmuştu.Televizyon izlerken uyuya kaldı.Bizimde uykumuz gelmişti.uyumamak için dayanmaya çalışsakta nafile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki arkadaşın kanlı günlüğü
Horroriki en yakın arkadaşın başına gelen paranormal olaylar....