Uvědomme si, že nikdo z nás tady není normální. To by teď nečetl tohle a dělal něco produktivního, třeba chytal oříšky pusou. A jak tedy oslavit začátek této retardované výzvy, která nám pomůže udělat naše životy zase o něco veselejší? (Čemuž zrovna začínající škola moc nepomáhá)
Pojďme si všichni společně zazpívat a zatancovat! Ať už jste kdekoliv, přestaňte s tím, co děláte (hádám, že by četba wattpadu? :D) a pojďte se mnou! A že je někdo ve vašem okolí? Nevadí, může se přidat.
Choreografie je velice jednoduchá. Představte si, že jste kolotoč. První otočka, druhá otočka, už se do toho dostáváte? Můžeme jít dál!
Následně si začněte zpívat ten nejdivnější song, co vás napadne, protože růžoví hebcí jednorožci skáčou na duze a ty, ty máš, ty máš mě.
A pamatujte! Nenechte si ničím zkazit náladu, život není tak špatný, abychom se nemohli chovat retardovaně! :D
Retardovanosti zdar!
Zítra dám nějaký retardovanější úkol, tohle byla taková rozehřívačka! Čekejte další část po půlnoci! :D Na nic nečekám, no...
A určitě se koukněte na mou knížku "Jak být správným retardem?" , pokud jste to dosud neudělali, tam je teprve retardovanosti!
Do komentářů si můžete odškrtávat, co už jste splnili. ;)
ČTEŠ
33 každodenních retardovaných úkolů
CasualeKaždý den je tu jeden úkol, který každý správný retard splní! Troufneš si? 11.9. - #16 IN HUMOR Cover vytvořen pomocí Canva.