Tanıtım

34 5 3
                                    

Multimedia:Alya
Ayakkabılarımi giymek için büyük bir mücadele verdikten sonra kapıyı açtım.
"Anne ben Almilalara gidiyorum" dedikten sonra cevap beklemeden kapıyı kapattım ve binadan dışarı çıktım.

Almila benim çocukluktan beri en yakın hatta tek yakın arkadaşımdı.Onların evi bizim evden iki sokak yukarıdaydı .

Yavaş yavaş Almilalara doğru yürümeye başladım.

Evlerinin önüne gelince hiçte yavaş olmayacak bir şekilde çaldım kapıyı Almilanın annesi Berçin teyze açmıştı.

"Alya hoşgeldin kızım Almila odasında" dedi ve izlediği dizinin başına geri döndü.Bende Almilanın yanına gittim .

Onlarda birkaç saat durduktan sonra ordan ayrıldım ve eve doğru yürümeye başladım.Evin önüne geldiğimde gözüm karşı binadaki eve takıldı. Yeni birileri taşınıyordu kimin taşındığını görmek için etrafa baktım ama kimseyi göremedim

Gözlerimle hala etrafa bakarken bir yandan da binadan içeri girdim

Bizim kapının önüne gelince anahtarla kapıyı açarak eve girdim annem televizyon izliyordu.

Ona selam vererek odama çıktım.

Biraz telefonla uğraştıktan sonra pijamalarımi giydim ve hava almak için balkona çıktım.

Balkondan dışarı bakarken karşı binaya taşınanların oğlu olduğunu tahmin ettiğim çocuk aşağıdaydı ve gerçekten çok yakışıklıydı.

Daha hava tam kararmamıştı bende çocuğun fotoğrafını çekip Almilaya göndericektim.

Oturduğum sandalyeden kalktım ve balkonun demirlerine iyice yaklaştım.Daha iyi çekebilmek için aşağıya doğru eğildim ve kamerayı açtım.

Tam fotoğrafı çekerken telefon elimden kaydı ve aşağıya düştü. Karşı binaya taşınan çocuk telefonumun düştüğünü gördü ve düşen telefona doğru ilerlemeye başladı.

Telefonu eline aldı ve bana baktı"Şanslısın hiçbir şey olmamış"dedi.

Birinci katta oturduğumuz için ve çimenlerin arasına düştüğü için bir şey olmamıştı.Pijamalarıma aldırmadan koşarak balkondan çıktım ve evden çıkıp aşağıya indim.

Yine yapmıştım sakarlığımı işte. Söylene söylene çocuğun yanına gitim ve telefonu elinden aldım.
"Teşekkür ederim" dedim ve cevap vermesini beklemeden apartmandan içeri girdim. Zaten yeterince rezil olmuştum daha fazlasına hiç gerek yoktu. Eve gidip hızlıca duş aldım ve yatağıma girdim. Yaptığım rezillikleri unutup uyumaya çalışacaktım. Hem bir daha nerde konuşcam ki en fazla dışarıya çıkarken kapının önünde görürüm onda da neden konuşuyum diye kendimi inandırmaya çalıştıktan bir süre sonra uykuya daldım.
                     *****

Kafama yediğim yastıkla hızla gözlerimi araladım.Almila karşımda sırıtarak bana bakıyodu.

"Noluyo ya sabah sabah manyak mısın kızım sen insan böyle mi uyandırılır."

"Ne sabahı öğlen oldu hem dün söz verdin ya alışverişe gitcez bugün"

"Ya ben onu sen sus diye söyledim ben gitmicem hiç biryere"
Almila konuşmaya devam edince bir süre sonra pes edip kalktım.
Almilayla -her ne kadar istemesemde tehtid edilerek zorla- alışverişe gitmek için dışarıya çıkmıştık.

"Almila bak söz verdin sadece bir saat durup geri dönücez tamam mı?"

"Tamam dedik ya kızım bir saat durup geri gelicez işte hem biraz dışarı çıkmış insan yüzü görmüş olursun."

"Ben zaten çıkıyorum dışarı"

"Doğru yazın başından beri sadece bize ve aşağıdaki markete gittin"

"Neyse ne hadi gidelim hallet şu işini de geri dönelim bir an önce"

Her ne kadar Almila bir saat demiş olsada nerdeyse üç saattir alışveriş merkezindeydik. Ve nerdeyse bütün mağzalardaki kıyafetlerin hepsini denemişti.

"Ya Almila hani bir saat kalıcaktık hadi gidelim artık şurdan"

"Tamam bekle şunlarıda deneyip geliyorum sen git başka mağzalara felan bak"
Almilayı yaklaşık bir saattir durduğumuz mağzanın içinde bırakarak kendimi mağzadan dışarı attım. Yukarı kattaki kitapçıya gidip kitap bakıcaktım. Ne zamandır hiç kitap okumuyodum belki güzel bir şey bulup alırdım. Kitapçıya gidip beğendiğim iki kitapı aldıktan sonra Almilanın yanına gitmek için kitapçıdan çıktım. Cebimden telefonumu çıkarıp Almiladan gelen mesaja bakarken set bir şeye çarptım.  Kafamı kaldırıp çarptığım şeye baktım.Keşke bakmasaydım.Çarptığım dün rezil olduğum karşı binaya taşınan çocuktu.

"Sen hep böyle sakar mısın" dedi ve cebinde  bir şey çıkartıp bana uzattı.
Uzattığı şey bir telefon kılıfıydı.

"Bundan sonra balkonda  birilerini gizli gizli çekerken dikat edersin artık" dedi ve yanımdan gülerek ayrıldı.

Ahhh hayır onu çekmeye çalıştığımı anlamıştı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin