#Bölüm 1

542 29 10
                                    

Öneri: Bu bölümü'' Pink - True Love Ft. Lily Allen'' şarkısıyla birlikte okuyun. İyi okumalar...

19 yaşında Los Angeles'te yaşayan, yaz tatili için Amerika'ya gelmiş, kendi halinde sıradan bir kızım. Evet tamda tahmin ettiğiniz gibi şu anda Allison ile havuz başında güneşleniyoruz.  Alli yaklaşık yarım saattir erkekleri eleştirip, bana sevgili bulmaya çalışıyor.

-''Alli yeter artık. Erkekleri süzmeyi kesermisin. Ben sevgili falan istemiyorum.'' Bu kız gerçekten  kendisi hariç diğer herkesi düşünüyor.

-''Hadi ama Miranda... Tam olarak 1 senedir hiçbir erkekle çıkmıyorsun. Bence artık zamanı geldi.'' Gerçektende haklı. 1 senedir kimseyle çıkmadım. Biliyormusunuz ? Aslında hiçte umrumda değil. Son  erkek arkadaşımdan sonra bir daha sevgili isteyeceğimi sanmıyorum. 

-''Hey Mir! Karşıdaki gelen çocuğa bak.'' Allison'un eliyle işaret ettiği yöne baktığımda '' kıvırcık saçlı, herkesi kıskandırıcak güzellikte zümrüt yeşili gözleri olan, uzun boylu'' bir erkek vardı. Tanrım ! Şu vücudundaki kaslara ve dövmelere bak. Ahh! neler diyorum ? Hem ben sevgili falan istemiyorum...

-'' Ah Mir... Resmen ağzının suyu aktı.'' Pişkince sırıtırken çocuğu süzmeye devam etti.

-''N-ne ? Hayır Alli saçmalıyorsun. Ağzımın suyu falan akmadı. Hem bence o kadar da yakışıklı değil.'' Bunu söylediğim zaman kahkaha atmaya başladı. Gerçekten komik birşey mi söyledim ? gülünücek ne vardı ki bunda ?

-'' O çocuğu beğendiğini biliyorum.'' ayağa kalktı ve sevinçle ellerini çırptı.

-''Hemen gidip sevgilisi var mı öğrenicem.'' NE? yanlış mı anladım? o sevgilisi var mı öğrenicem mi dedi ? Bildiğiniz şu anda beynim çığlık atıyor.

-''Yo yo yo hayır. Alli ha-...'' Lafımı yarıda bölüp, beni dinlemeden gösterdiği çocuğun yanına gitti. Bende o sıra güneş gözlüklerimi taktım ve kitap okumaya başladım. Kısa bir aradan sonra Alli eliyle beni gösterdiğimde  rahatsızca yerimde kıpırdandım. Acaba ne konuşuyorlardı ? gerçekten merak etmeye başladım. Çocuk bana baktı ve bir kağıt çıkardı. Birşeyler yazdı ve Alli'ye verdi. Alli'de  bir kağıda birşeyler yazdıktan sonra o da karşısındaki çocuğa verdi. Elinde kağıt, yüzünde kocaman bir sırıtma ile yanıma geldi ve kağıdı bana verdi.

-''Mir iş tamam. Adı Harry. Sevgilisi yokmuş. Al bu da telefon numarası. Bende ona senin numaranı verdim.'' Hey 1 dk. Alli benim numaramı ne zamandan beri ezbere biliyor ? Ah salak kafam. Düşündüğüm şeye bak.

-''Peki. Hadi gel havuza girelim.'' dedim ve ayağa kalktım.

-'' Onu sende istiyorsun.'' O pişkince sırıtırken bende kızardığımı hissettim. Elimle miktarını göstererek;

-''Tamam. Belki birazcık'' dedim ve havuza doğru yürüdüm. Alli'de arkamdan gelirken;

-''Woahh ! İşte benim kızım!'' diye bağırdı. Tanrım bu kız gerçekten çok çılgın. O da yanıma geldiğinde birlikte havuza atladık. Bir süre havuzda yüzdükten sonra odaya çıktık. Ben banyomu yapıp balkona oturdum ve şu anda telefonumla ilgileniyorum. O sırada telefonumun melodisi odanın içine yayıldı. OMG!! gördüğüm şey karşısında küçük çaplı bir çığlık attım. Tanrım! Harry arıyordu.

Selam arkadaşlar. Yeni hikayemle karşınızdayım. Eğerki hikayem sevilirse devam ettiricem. Hikayem hakkında görüşlerinizi yorumda belirtirseniz gerçekten çok sevinirim. 2. Bölümü de yazıyorum. Sizleri seviyorum... ♥♥♥ 

True Love ♦♦♦Where stories live. Discover now