#Bölüm 6

91 11 5
                                    

BURAYI OKUYUN )) Yeni bölümle karşınızdayım. Bölümü daha erken yazıcaktım ama toparlayamadım. Bu yüzden size uzun bölüm yazdım. Daha önceki bölümlere sınır koymadım ama vote'ler azaldığı için sınır koymaya karar verdim. Bundan sonra yorum yapanlara da ithaf vericem. 

Bölüm Sınırı = 10 vote 4 yorum 

1 hafta. Evet tam olarak 1 hafta. 1 haftadır Harry'le birlikte takılıyoruz. O.. o gerçekten mükemmel biri. Daha önce ona şans tanımadığım için kendimi çok aptal biriymiş gibi hissediyorum.  Şimdiki zamana geri dönersek, şu anda yatağımın rahatlığının verdiği huzurla uyuyorum. O anda gelen telefonumun iğrenç melodisiyle yüzümü buruşturdum ve zorlada olsa gözlerimi açıp mesajı okudum. 

 -Gönderen kişi: Bok kafalı kıvırcık;

- Saat 9'da otelin önünde buluşalım. 

 Harry'i kaydettiğim isme bakıp kıkırdadım ve yataktan kalktım. Tanrım! Onu böyle kaydettiğimi görmemeli. Dolabın karşısına geçtim ve çizgili mavi-beyaz bikinimi giydim. Üzerinede kot şortumu ve ince beyaz tişörtümü geçirdim. Daha önceden hazırladığım çantamı da alıp tam kapıdan çıkıcakken, Alli'nin kıskanç ve sinirli sesini duymamla durdum. 

-'' Yine mi Harry ?'' şirince gülümseyerek başımı salladım. 

-'' Ah! sizi tanıştıranda kabahat! Sen beni düşünme zaten.Sende git.'' Söylediği sözlere karşı kıkırdadım ve yanına gittim. 

-''Hadi ama bebeğim. Yapma böyle. Seninlede zaman geçiriyorum. 

-''Ya.. tabi.. zaten hep Harry, hep Harry. Beni düşünen yok.'' 

-''Üzgünüm bebeğim. Telafi edicem. Seni seviyorum.'' dedim ve yanağına öpücük bırakıp Harry'nin yanına gittim. Bedenini duvara yaslamış, beni bekliyordu. Beni gördüğünde yanıma geldi ve sarılıp geri çekildi. Saatine baktı ve;

-'' 5 dk 6 saniye  geciktin güzelim.'' dedi. 

-'' Bugün çok dakiksiniz bayım.'' kıkırdadı ve tişörtünde asılı bulunan gözlüğünü alıp taktı. Bende onu sinir etmek amacıyla gözlüğünü aldım ve kendime takıp sırıttım. 

-'' Ah. Sana daha çok yakıştı güzelm.'' söylediği şey üzerine kızarırken şakacıktan yumruk yaptığım elimi omzuna vurdum.

-'' Elin ağırmış güzelim.'' 

-''Harry'' dedim ve gözlerimi devirdim.

-''Ah. Pekala. Bugün seni birkaç arkadaşımla tanıştıriyim istiyorum.'' Kafamı ''Olur'' anlamında kafamı salladım. Harry yoldan geçen bir taksiyi durdurdu ve binmem için kapıyı açtı. Ben bindikten sonra o da taksiye bindi. 20 dakikalık yol sonrasında mükemmel bir sahile geldik. Denizin rengi aynı okyanus sularının rengi gibiydi. 

-''H-Harry burası mükemmel.'' 

-''Biliyorum güzelim. Hadi gel bizim çocuklarda orada.'' Elimi tuttu ve beni sahildeki bara çekiştirdi. Arkadaşları olduğunu söylediği kişiler ayağa kalktılar ve selamlaştılar. 

-'' Hey. Harry bu güzel bayanda kim?'' adını bilmediğim ela gözlü bir çocuk Harry'e sordu.

-'' Bu Miranda ve sen Malik ondan uzak dur.'' dedi ve hepsi kahkaha attı. Hepsiyle tanıştıktan sonra bardaki taburelere oturduk. 

-''Sana Mir desem sorun olur mu?'' Niall safça sorduğunda tebessüm ettim ve sorun olmayacağını belirttim. 

-''Pekala Mir. Kekimden yemek istermisin?'' dedi ve tabağını bana doğru uzattı. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

True Love ♦♦♦Where stories live. Discover now