Tanrım! Harry arıyordu. Bir süre ne yapacağımı düşündüm. En sonunda telefonu açmamaya karar verdim.
-''Miranda ! Ne oldu ? Neden çığlık atıyorsun?'' Alli'ye baktığımda saçları köpüklü,üzerinde bornozla karşımda endişeyle dikiliyordu. Harry'nin aradığını söylersem baskı yapıp, telefonu açtırırdı. O yüzden ikinci şıkkı seçiyorum.
-'' Iıı.. şey... Ayağımı burkup yere düştüm.'' İyi bir yalancı olmadığımı biliyorum. Bunu yüzüme vurmanıza gerek yok.
-'' Peki. Şimdi iyisin demi ? Buz torbası falan getirmemi istermisin ? '' Woaw!! İlk defa yalanımla Alli'yi kandırmayı başardım.
-'' H-hayır gerek yok. Zaten acısıda geçti.'' Kafasını ''tamam'' anlamında sallayıp banyoya geri girdi. Bende yatağımın içine yatıp kendimi rahat uykunun ellerine teslim ettim.
***
-'' Mirandaa !! Yataktan kıçını kaldır ve üzerini değiştir.''
-''Saat kaç ? '' Sahi ben kaç saat uyudum ?
-'' Saat 8 ve sen yataktan kalkmazsan aç kalıcaksın.'' Hadi ama ben uykusuna düşkün bir insanım. Yataktan çıkmak istemiyorum. Biraz daha yatağın içinde kalırsam Alli'nin sinirleniceğini bildiğim için somurtarak yataktan kalktım. Üzerime deri tayt ve kısa kollu beyaz şifon gömlek giydim.
Otelin restaurantına geldiğimizde Harry'de oradaydı. Alli'yle birlikte yemeklerimizi alıp en dip köşedeki masaya oturduk. Çünkü Harry'e gözükmek istemiyorum. Tam yemeğimi yemeye başlamıştımki arkamda boğuk bir ses duydum. Arkamı dönüp baktığımda Harry tam karşımdaydı. Onu görür görmez hemen Alli'ye doğru döndüm.
-''Masanıza oturabilirmiyim ?'' Alli'ye doğru ''hayır'' işaretleri yaparken beni görmezden gelip oturması için izin verdi. Hadi tahmin edin Harry kimin yanına oturdu ? O kadar da zor değil hadi tahmin edin. Evet tahminleriniz doğru. Benim yanıma oturdu.
-''Eee bayanlar akşam için bir planınız var mı ?'' Evet aslında benim için planım var. Otel odasına gidip ''Teen Wolf'' izlemeyi planlıyordum.
-''Hayır yok.'' Alli sırıtırken bende ona nefret içeren başkışlarımı yolluyordum.
-''Pekala. O zaman bara gidiyoruz''
-''Benim için uyar. Miranda... ?? '' bu soruyu sorarken ''eğer ki gelmezsen seni öldürürüm'' bakışları yolluyordu.
-''Benim içinde uygun'' yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim ve yemeğimi yemeye devam ettim.
Bara geldiğimizde üçümüzde votka sipariş ettik. (Miranda'nın bar kıyafeti MEDIA'da var.) Kendi votkamı yudumlarken Alli'nin yanımızda olmadığını farkettim. Harry'e baktığımda ise bana bakarak sırıttığını gördüm.
-''Bugün seni aradığımda neden telefonunu açmadın?''
-''Çünkü seninle konuşmak istemiyorum. Hatta ben sevgili de istemiyorum. Farkındaysan seninle ben değil Alli konuştu. Bundan sonra beni rahatsız etmezsen sevinirim.''
-''Biliyormusun ? Sen fazla güzelsin ve ben zor kızları severim. Hem güzel hemde inatçı.'' O arsızca sırıtırken, bende sinirlerimin geçmesi için dans pistine gittim. Dans ederken belimde bir adamın ellerini hissettim ama şu anda hiçte umrumda değil. Birbirimize sürtünerek dans ettikten sonra hızlı bir şekilde bardan çıktım ve otel odama gittim. Geceliğimi giyip yatağa yatıcağım sırada kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda bir adet kıvırcık bulunuyordu.
-''Ne istiyorsun ?''
-''Çantanı barda unutmuşsun onu getirdim.'' Bunu söylerken bir yandan da gözleriyle vücudumu süzüyordu. Bende kendi üzerime baktım. Kahretsin! şu anda mini bordo geceliğimle karşısında duruyorum. Gittikçe kızardığımı hissetmeye başladım. Elinden çantamı alıp kapıyı kapattım ve yatağın içine girip uykuya daldım. Sabah uyandığımda koltukta oturan Alli'yi gördüm.
-''Dün gece neredeydin sen ?!?! ''
-''Barda lavaboya gitmiştim. Geri döndüğümde sadece Harry vardı. Bana oda numaramızı sordu ve gitti. Bende biraz daha barda takılıp 2-3 gibi odaya geldim.'' Aslında Alli'nin bu konuda suçu yoktu. Ona bağırmam bile hataydı.
-''Dün gece barda John adına biriyle tanıştım ve bugün birlikte takılıcaz. Senin için sorun olmaz demi ?''
-'' Yo hayır. Benim için hiçbir sorun yok.''
-''Pekala tamam o zaman. Ben çıkıyorum. Sıkılırsan beni ara gelirim.''
-''Tamam. İyi eğlenceler.'' Alli odadan çıktığında bende duşa almaya karar verdim. Banyoya girip suyu ayarladım ve küvetin içine girdim. Yarım saat sonra banyodan çıktığımda yatakta yatarak beni izleyen bir kıvırcık gördüm.
İkinci bölümle karşınızdayım. 1.Bölümde ki vote ve yorum sayıları beni gerçekten mutlu etti. Bu bölümle ilgili düşüncelerinizi yorum olarak yazmanızı ve vote istiyorum. Zaman ayırıp hikayemi okuduğunuz içinde ayrıca çok teşekkür ederim. Sizleri seviyorum ♥♥♥
YOU ARE READING
True Love ♦♦♦
FanfictionO tamamen 2 farklı kişiliğe sahip. Bir yandan tehlikeli, kaba, ukala bir yandan da tatlı,nazik... Onun hayatı normal insanlara göre çok farklı. Bu hayatının arasına onun için doğru bir kız girebilecek mi?...