Aveam tren la ora patru. Mă duceam la o cabană împreuna cu cea mai bună prietenă și iubitul ei pentru a petrece weekend-ul împreuna. Dar nu aveam să fim doar noi trei,acolo se aflau două fete și doi tipi pe care nu îi cunoșteam. Mă simțeam oarecum în plus,dar mă gândeam.."oh fie ce o fi" . Îmi era dor de Anna și făceam asta pentru ea,cine știe poate chiar vor fi de treabă acești tineri. Am urcat,mi-am pus bagajul pe jos,m-am trântit pe un loc și mi-am pus căștile în urechi,mmm..am început să mă destind puțin,melodia aleasă potrivindu-se perfect cu priveliștea de la fereastră. Ajungeam în aproximativ două ore jumătate. În scurt timp,adormisem.
- Hai trezește-te somnoroaso,zâmbea Anna spre mine.
Ce obosită mă simțeam, eram amorțită și mă durea fundul de la scaunul acela rigid și total necomfortabil. Am coborât și am aruncat o privire în jur. Eram înconjurată de pădure,mica gară fiind singurul lucru antropic din peisaj. Am tras aer în piept,mi-am trecut o mână prin părul ciufulit de somn și mi-am pus geanta pe umăr. Mă uitam spre sora mea de suflet cât de îndrăgostită și fericită era. Se vedea clar că între cei doi se află o atracție nu doar fizică. Eram fericită pentru ea. Fără să îmi dau seama rămăsesem ușor în urmă.
- Hei! Porumbeilor,pe mine nu mă așteptați? Doar nu vreți să mă pierd și să fiu hrana lupilor,nu? Zâmbeam ironic.
Au început să râdă și am alergat să îi prind din urmă. Trebuia să trecem prin pădure să ajungem la destinație. Se făcea din ce în ce mai frig,abia așteptam să ajung înăuntru,probabil trebuia să îmi fi luat un hanorac.
După 15 minute am ajuns. Mi-am pus geanta jos și m-am întins de spate. Mă durea. Mi-am ridicat privirea să examinez construcția. Era înaltă,în întregime din lemn masiv,dată cu lac special probabil,deoarece lemnul sclipea ușor când o rază de lumină apărea printre brazii înalți și deși. În față avea două geamuri mari,fiecare cu câte o perdea roșie cu buline albe,iar pe pervaz,câte un ghiveci lat cu flori curgătoare în culori aprinse. M-am uitat în lateralul casei,unde zărisem o cămară mică aprovizionată cu lemne pentru foc. Eram singuri și înconjurați din toate părțile de copaci și tufe. Zumzetul insectelor,ciripitul păsărelelor și zgomotul vag făcut probabil de un râu din apropiere erau singurele suntete din jur. Începea să-mi placă. Un mic zâmbet au schițat buzele mele în timp ce intram în cabană. Cei doi tipi se jucau pe X-box făcând gălăgie și împingându-se unul pe celălalt. Nu le-am dat importanță. Tipele au sărit imediat în întâmpinarea noastră. Mă uitam spre ele ușor ironic,nu erau prea impresionante la prima vedere,dar din gestul lor am dedus că erau prietenoase. Prima era scundă,blondă,cu părul scurt aranjat și cu ochi mari căprui. Frumușică și entuziasmată. Am făcut cunoștință,o chema Mia. Cealaltă era de inalțime medie cu părul creț și lung,ochi verzi și ușor bronzată,probabil de la solar. Numele ei era Lorena. Mia m-a condus spre camera mea povestind fără încetare. Zâmbeam politicos dar era atât de enervantă.
- Deci mă bucur că ai putut să ajungi și tu,nu îi lua în seamă pe baieți,așa fac ei,nu sunt prea prietenoși și câteodată fac multă caterincă,mai ales Ionuț,ah tipul e atât de îngâmfat,deși îmi cam place,dar să nu spui nimic,zise chicotind.
De ce ți-ar plăcea un tip îngâmfat? Îmi venea să îmi dau ochii peste cap. Abia așteptam să fiu singură,să mă schimb de hainele astea și să fac un duș. La ce mă gândeam? Probabil weekend-ul ăsta va fi la fel de plictisitor ca atunci când sunt forțată să merg în vizită la prietenii de familie.
Mă dezbrac,îmi caut un prosop,îl pun in jurul meu și pornesc pe hol,spre baie. Era destul de mare,faianța părea nouă,totul era curat,iar cabina de duș era imensă,ador asta. Am lăsat prosopul să cadă și am intrat. Apa fierbinte curgându-mi pe trup era atât de purificatoare,simțeam cum mă elibera de stres și murdăria de peste zi. Mi-am pus puțin gel de duș în palmă și am început să mă frec pe umeri și mai jos..mmm,era atât de plăcut. Când am terminat,după o jumătate de oră, -speram să nu le fi consumat toată apa caldă - mi-am pus prosopul în jurul meu și am dat să ies. Când am deschis ușa,m-am izbit de ceva dur. Am deschis ochii și am văzut un piept lat și musculos. M-am uitat în sus și am privit doi ochi căprui ce mă priveau ușor amuzați. Un rânjet îi apăruse pe față și mormăise un "scuze" . Să-mi dau seama că ăsta era Ionuț?
YOU ARE READING
Aparentele inseala
Teen FictionAntonia,o tânără de 18 ani pleacă la o cabană împreună cu cea mai bună prietenă,având inima frântă de băiatul pe care îl credea odata totul pentru ea. Nu mai are puterea de a se lăsa atrasă de nimeni,asta până când lucrurile iau o întorsătură cu to...