'Kenapa pula dia tidak jawab panggilan sya ni?!adalah Yang kena bebel ni,bentak Trisha sambil menekan skrin telefonnya.
Sedang Azriel berjalan menuju ke arah meja rakannya tiba-tiba dia terlanggar oleh seorang pekerja perempuan. Semua fail yang dipegang oleh perempuan itu terjatuh di atas lantai lalu bertaburan. 'Sorry... Sorry ..I tidak sengaja langgar you biar sya pungut fail tu semua, kata Azriel lalu memungut fail tersebut dan memberi fail itu semula kepada perempuan yang memakai skirt berparas aras lutut itu. 'Thank you Azriel ,lalu perempuan itu tersenyum manis ke arah Azriel.
Di restaurant.Azriel dan rakan-rakannya sedang berbual-bual sambil menjamu selera. 'Azriel kamu tidak rindu dengan ex-classmate kita dahulu? 'I rindu kawan lama saya yang lain tapi paling sya benci Sekarang ialah Noel .Tunjuk pintar konon dlam klas dulu elerrr.. Kamu rasa dia dimana sekarang? 'Entahlah Noel tu.Mungkin dia sudah dapat kerja yng tinggi dari kita, kata Jack. 'Asalkan kita ada kerja Sekarang Jack dan Yang paling penting kerja tu baik. Haa.. Takpayalah ingat tentang Noel tu bukankah dia tidak suka berkawan dengan kita dahulu?, kata Azriel Yang masih mempunyai perasaan benci terhadap Noel.
Gadis yang terlanggar oleh Azriel itu melalui meja mereka tiba-tiba dia terjatuh betul-betul di tepi Azriel lalu Azriel menyambut gadis itu. 'Are you okay?, Tanya Azriel dengan panik sekali. 'Ya thank you for helping me Azriel, lalu dia cuba untuk berdiri tetapi malangnya gadis itu jatuh semula.'You bolehkah Jalan ni janganlah paksa nanti tambah sakit pula?,ujar Azriel yang berada di tepi gadis itu.'Err.. ra.. sa.. nya.. ta.. k. Lalu Azriel pun memapah gadis itu menuju ke bilik pejabatnya dengan penuh berhati-hati. Setibanya di bilik pejabat Azriel dia terus mengambil first aid kit yang berada di lacinya. Selesai sahaja Azriel mengubat kaki gadis itu Yang terseliuh dia pun menyuruh gadis tersebut berehat seketika di situ.
'Boleh tak I nak tahu nama awak siapa?, tanya Azriel sambil tersenyum ke arah gadis itu. 'Nama I Azlin khairunisa sya sebenarnya pekerja baru di sini.Thank you sebab sudah bantu sya sekali lagi, ucap Azlin lalu tersenyum manis. 'I nampak high heels yang you guna ni tinggilah Azlin lain kali gunalah high heels yang sederhana jeh tinggi. 'Ouwhh.. Okay, kata Azlin yng kelihatan wajahnya sudah merah malulah lahtu kan hehe.
Jam dikerling oleh Azriel di pergelangan tanganya Yang sudah pun menunjukkan jam 7:50 pm.
'Azriel bila ada time kita shopping sama-sama k and this is for you, lalu menghulur bakul itu Yang berwarna putih Dan Azriel pun mengambilnya. 'Thank you Azlin susah-susah jeh you belikan untuk I sepatutnya saya Yang beri you bukan you Yang beri saya.'Trima jahlah lagipun you tolong I kat restaurant tadi tu kalau tiada Yang bantu I tu entahlah apa Yang terjadi pada diri sya. 'Oklah saya balik dahulu bye besok jumpa lagi. 'Alright tapi pandu hati-hati tu ya bye, ucap Azlin lalu mereka berpisah disitu masing-masing menuju di kereta sendiri.'Dear kenapa pulang lambat ni tahu tak dari tadi anak kita tu tanya mana daddy itu saja soalan mereka tanya tidak henti-henti?, kata Trisha.
'Honey you tidak kesian keh suami you ni baru sajah balik dari office lepastu sampai di rumah terus kena bebel. Sorrylah sebab kami ada meeting yang sangat penting lepas jeh selesai terus ada lagi kerja yng harus dibuat, balas Azriel lalu melonggarkan tali lehernya.
Trisha hanya diam tanpa berkata apa-apa pun. Azriel pun masuk ke dalam bilik untuk menyalin pakaiannya.I hope you like it 😊😁 and thanks for reading my story 😉😘😚
YOU ARE READING
Be Mine Forever💕
AcakHidup Trisha begitu bahagia apabila dia telah menjalinkan hubungan bersama Azriel. Selain itu, mereka juga telah mempunyai dua orang anak di mana seorang lelaki yg berumur 8 tahun dan seorang perempuan yg kini berumur 8 tahun. Azriel bekerja di peja...