Bila je subota.
Bio je kišni dan, obukla sam svoju najdražu hudicu i otišla po krafnu.
Pekara je bila par ulica udaljena od mog stana, trebalo mi je 15 minuta pješke.
Stavila sam slušalice u uši i slušala svoju najdražu pjesmu. Ušla sam u pekaru sva mokra od kiše.
Tenisice su mi škripale kako sam prilazila pultu. Bilo je svakakvih kolača, različitih boja i oblika, ali mene su samo zanimale krafne. Moglo bi se reći da imam neku opsesiju o krafnama.
Platila sam krafnu i izašla iz pekare. Krenula sam prema kući. Otrgnula sam jedan komadić krafne i u svojim ustima osjetila puno raznih okusa.
U tom sam trenutku dobila poruku od svog šefa. Radila sam u modnoj industriji. Poslao je poruku u kojoj je pisalo da mu pošaljem nacrte za nove modele. Napisao je ako ih ne pošaljem za manje od 3 h da cu dobit otkaz. Spremila sam krafnu natrag u vrećicu i išla sam šefu poslati nacrte, ali u tom sam se trenutku sudarila s nekim likom.
Mobitel i vrećica s krafnom su pale u lokvu koja se nakupila od kiše. Tek shvativši što se dogodilo, da mi je mobitel razbijen i da nisam pojela svoju krafnu i najvažnije nisam uspjela poslati nacrte.
Razmišljajući o svim tim detaljima bila sam bijesnija i bjesnija. Doslovce para mi je na uši izlazila.
Vidjela sam kako se taj tip samo dignuo i stresao svoju jaknu nije ni pitao dali sam dobro niti niš. Ustala sam se i primila ga za ruku zajedno s mobitelom i počela se derati na njega.
Kada je okrenuo glavu vidjela sam Chanyeola, repera iz grupe Exo. P.s moja najdraža osoba na cijelom svijetu.
Bila sam toliko ljuta da me nije zanimalo tko je. Samo sam htjela novi mobitel i pojesti krafnu u miru.
Povlačila sam ga za rukav, nisam ga puštala, bila sam naporna to se moglo vidjeti i na njegovoj faci. Ljudi su nas počeli gledati i počeli su snimati kada su prepoznali da se derem na Chanyeola.
Kako nebi privukao pozornost na sebe i stvorio skandal. Povukao me za ruku s kojom sam ga držala za rub njegove jakne.
Šapnuo mi je na uho :"Budi tiho, kupit ću ti novi mobitel, ali prvo se moramo maknuti iz ove gužve."
Nisam uspjela ni odgovoriti već me povukao za rukav hudice i počeli smo trčati. Ušli smo u neki sivi auto.
Bila je potpuna tišina u autu. Cijelo smo se vrijeme neugodno pogledavali, a ja sam vrištala u sebi jer nisam znala što da radim s nacrtima.Trebala sam i vrištati jer se nalazim u autu sa svojom ljubavi života lol. No trenutno mi je posao bio važniji.
Pokušavala sam upaliti mobitel ali nije uspjevalo. Pomirila am se s činjenicom da sam dobila otkaz.Na rubu plača pogledala sam kroz prozor i vidjela da smo izašli iz djela grada kojeg poznajem, počela sam malo paničariti.
"Gdje me vodiš?" upitala sam namještavajući se nervozno po sjedalu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heloo ljudeki evo mene s novom pričom, nadam se da ce vam se sviđati. Ako imate nekih savjeta slobodno recite.
Ako jos niste pročitali "exo changes my life" slobodno odite to je moja prva knjiga koju sam napisla.
Hvala vam na čitanju.
Don't forget to smile. ☺️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛᴏᴜᴄʜ ᴍʏ ᴘʜᴏɴᴇ (ᴄʜᴀɴʏᴇᴏʟ/ʀᴇᴀᴅᴇʀ - ᴄʀᴏ)
Fanfictionᴘᴏᴄ̌ɪɴᴊᴇ sᴇ ᴋᴜʜᴀᴛ ʟᴊᴜʙᴀᴠ, ᴀʟɪ ᴄʜᴀɴʏᴇᴏʟᴏᴠ ᴍᴇɴᴀđᴇʀ ɪᴍᴀ ᴅʀᴜɢᴜ ɪᴅᴇᴊᴜ ᴢᴀ ʟᴊᴜʙᴀᴠɴᴜ ᴠᴇᴢᴜ ᴋᴏᴊᴀ ɴᴇ ᴜᴋʟᴊᴜᴄ̌ᴜᴊᴇ ᴛᴇʙᴇ. šᴛᴏ ᴄ́ᴇ sᴇ ᴅᴏɢᴏᴅɪᴛɪ s ᴠᴀs ᴅᴠᴏᴊᴇ? sᴛᴀʀᴛᴇᴅ 𝟸𝟹.𝟿.𝟸𝟶𝟷𝟾. " ❤️ ʙᴇsᴛ ʀᴀɴᴋɪɴɢ (𝟷𝟿.𝟼𝟼.𝟸𝟶𝟸𝟶.) #𝟷 ᴄʜᴀɴʏᴇᴏʟ ᴏᴜᴛ ᴏғ 𝟷𝟹 sᴛᴏʀɪᴇs #�...