3.

66 4 0
                                    

d/n - dog name

♡𝓔𝓷𝓳𝓸𝔂 ♡

U tom trenutku nisam imala stalni posao. To što sam radila nacrte za modnu firmu to je bio moj pomočni posao. Radila sam ga povremeno i dobivala plaću jedva dovoljnu za preživjet.

Zato mi je ova ponuda za plesačicu u jednoj od najpoznatijih agencija super došla.

Svaki smo dan jutarnjim satima imali dance practice. S Chanyeolom nisam previše razgovarala ustvari nisam ga ni viđala tako često. Što me malo i brinulo.

Cijelu noć sam razmišljala o tome kako netko može tako brzo promjeniti svoju osobnost, ponašanje. Dok nije došao direktor bio je vrlo pažljiv, a onda se pretvorio u kamen. Nekako namrgođena faca i ko da ga nije briga.

Toliko u zadnje vrijeme razmišljam o njemu da me pomalo izluđuje. Morala sam sama sebi priznati da mi se jako sviđa Chanyeol. Iako mi se sviđao i prije, ali sad kada znam da radimo u istoj kompaniji, u meni se probudilo ono fanovsko ludilo.

Od našeg incidenta s čašom nisam ga ni jednom vidjela, a prošlo je već tjedan dana. Grupe su imale odvojene dvorane od nas plesač. To je još jedna stvar zbog koje ga uopće ne vidim.

Osobe s kojima sam najviše pričala su bile Joy iz Red Velveta i Seohyun iz SNSD-a. Pričala sam ja i s drugima, ali s njih dvije sam se najviše družila.

Poslije svake probe išle bi na piće ili u najbližu kafetariu. Ponekad bi neki dečki iz ostalih grupa išli s nama, ali jako rijetko jer su im jako gusti raspored.

Bio je petak taman sam kretala kroz vrata jedva čekala da dođem doma i legnem se u krevet.

Izađem kroz vrata, a iza njih je bilo poznato lice, Canyeol. Ja sam mu samo uputila mali osmjeh i kimnula glavom u znak pozdrava.

Krenula sam proći pored njega, u trenutku kada sam razbila pogled od tih lijepih svijetlucavih očiju, izgovorio je moje ime, zvučao je pomalo sramežljivim. Okrenula sam se, a on se samo zakašljao i pružio mi smeđe kartonsku kutiju.

Podigla sam svoju desnu obrvu i začuđeno ga pogledala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Podigla sam svoju desnu obrvu i začuđeno ga pogledala. Tako smo stajali neko vrijeme.

Ponovo mi je pružio kutiju dolazeći korak bliže. Probudila sam se iz začuđenog razmišljanja kada je izgovorio riječi:" Izvoli dugujem ti" rekao je to s sramežljiv osmjehom na svom licu.

Primila sam kutiju i dalje s zbunjujućim pogledam na svom licu. Prsti su nam se dotakli, pogledali smo se oboje sa pomalo uzbuđenim pogledom.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛᴏᴜᴄʜ ᴍʏ ᴘʜᴏɴᴇ (ᴄʜᴀɴʏᴇᴏʟ/ʀᴇᴀᴅᴇʀ - ᴄʀᴏ)Where stories live. Discover now