"Tengku Haziq haiqal sedang semak dokumen yang sangat penting untuk dibuat metting petang nanti...
POV AINA.."Mak cik,saya balik dulu lah ye makcik...dah lewat sangat ni nanti mak ayah saya cari saya pulak nanti..kata farah sambil berdiri untuk bersalam dengan ibu aina...
"Ye...hati ii ye..jawab ibu aina sambil senyum..lain kali datang lah lagi farah..nanti makcik masak sedap ii untuk farah..kata makcik aina..
"Amboi bu...untuk farah je ke masak sedap ii..anak ibu ni??kata aina sambil buat muka merajuk...
Anak ibu ni..mestilah ibu masak yang sedap ii untuk aina jugak..jawab mak cik Aisyah sambil peluk bahu anaknya untuk dipujuk...
"Farah tergelak kecil tengok aina merajuk dengan ibu nya..."Oklah mak cik,aina saya balik dulu.."asslammualaikum..kata farah sambil turun dari tangga kayu itu..
'Waalaikummusalam farah!..jawab serentak mak cik Aisyah dan Aina..hati ii bawak basikal tu farah...kata ibu aina. "Ye makcik...jawab farah laung sambil menggayuh basikalnya.POV HAIQAL
"Suzy!!laung tengku haiqal haziq yang masih di dalam biliknya..
Suzy terkejut boss memanggil namanya..dia tergopoh ii pergi ke bilik bossnya itu..
"Tok tok tok...'boss boleh saya masuk..kata suzy untuk meminta izin masuk ke bilik bossnya itu...
"Masuklah...jawab tengku haiqal yang sedang tekun semak dokumen itu..."awak duduk dulu..arah tengku haiqal haziq..
"Ok boss...suzy pon duduk bertentangan dengan boss....beberapa minit kemudian,tengku haziq pon selesai semak dokumen itu..
"Boss ada ape panggil sya??kata suzy dengan lembut..'saya just nak tahu pukul berapa metting tu start??kata tengku haiqal sambil tengok PAnya itu..
Kejap yer boss..metting tu start pukul 3.00 petang macamtu..jawab suzy smabil tengok buku nota yang dah di catatnya itu...
"Ok..klau macamtu,esok saya nak jumpa dengan datok farok ismail di hotel 5 bintang..awak call PA datok farok tu,cakap yang saya nak jumpa esok..faham..kata tengku haziq haiqal..
"Faham boss..jawab suzy sambil catat apa yang boss nya suruh..Ok awak boleh pergi..kata tengku haziq haiqal..kalau ada apa ii lagi ,saya akan panggil awak balik..
"Ok boss..jawab suzy sambil berdiri untuk keluar dari bilik boss nya itu...
HAI..SORI GUYS BARU ON WATTPAD..SAYA TAKDE IDEA SEBAB TU SYA TK ON WATTPAD..AND SORI KLAU CITER NI TAK BEST BAGI KORANG..SYA AKAN CUBA YANG TERBAIK OKK👌
JANGAN LUPA VOTE AND COMMENT OK👌GUDNITE GUYS SWEETDREAM..ASSLAMMUALAIKUM...
YOU ARE READING
BE MINE FOREVER✔(OG)
Short StoryAina seorang gadis yang ceria,suka senyum kepada orang..dia seorang yang sangat rajin..."disebalik kecerian dia menyimpan kesedihan dari dulu lagi..?"-Aina syafinaz "Tengku Haziq haiqal bin tengku mukhriz adalah seorang yang playboy dan suka memai...