Bab13✔

79 4 0
                                    

"Tengku Haziq haiqal!!! bangun!! dah pukul berapa dah ni tak bangun iii kamu balik pukul berapa semalam??bebel tengku faridah..

Ye mummy nanti haziq bangun lah my...jawab tengku haziq sambil mengosok matanya..

"Takde nye kamu nak bangun.. lebih baik kamu bangun sebelum mummy siram air kat muka kamu baru tahu...apa nak jadi dengan kamu ni..bebel tengku faridah lagi..

'mummy ni asyik membebel je pagi ii ni..rungut tengku haziq.. ye my haziq dah bangun ni kata tengku haziq sambil bangun di katil nya dan terus membukakan pintu biliknya...

"Bertuah punya anak..dah pukul berapa ni??tengok jam sekarang.. kamu tak pergi ke pejabat ke harini?kata tengku faridah..

'sekarang ni dah pukul berapa ni mummy?tanya tengku haziq sambil menyandarkan badanya di pintu..

"dah pukul 9:40 pagi..jawab mummy haziq.."hah!!!dah pukul 9:40 pagi!!teriak tengku haziq.. kenapa mummy tak kejut kan  haziq mummy..'tengok sekarang ni dah lambat haziq nak masuk pejabat..

"siapa suruh kamu balik lewat semalam..kamu ni kalau tak lepak sampai pagi tak sah ye... balik ii pon mabuk lah pelah..bile  kamu nak berubah ni haziq.. bawak ii lah bertaubat haziq.. kata tengku faridah dengan sayunya..

'mummy,haziq tak pernah pon balik ke rumah sampai mabuk tau..dari mane mummu dengar cerita ni??jawab tengku haziq lagi...'

"Ade orang tengok kamu mabuk kat club haritu..'kata mummy haziq..

yang mummy percaya kata orang tu kenapa..anak mummy ni tak pernah tau minum air arak ii ni semua....."

"Hmmm yelah..dahh..kamu bersiap kemas cepat pastu turun makan..kamu pergi ke office tak harini??kata mummy haziq..

''pergi lah mummy..oklah haziq nak bersiap dulu pastu haziq turun makan.."jawab haziq sambil tutup biliknya..

Nanti lah sis sambung balik. tak de idea nak buat cerita ni sebernanya..cerita ni tak best pon bgi korang kan...and sorry kalau lame sangt tak buat crita ni..busy sangat iii yelh lagipon sis form 5 taun ni so kne banyak study for spm..😊and sorry kalau bm sya failed..hihihihi😁😁


BE MINE FOREVER✔(OG)Where stories live. Discover now