<...>
Mes su juo varžėmės iki starto galo ir likus 100 metrų iki starto už mūsų su Malik važiavęs motociklininkas trenkėsi į Malik ir jie abu nesuvaldę motociklų krito nepasiekę finišo. O aš kirtau finišo linija ir laimėjau lenktynes. Keli žiūrovai, bei Malik draugai nubėgo pažiūrėti kaip laikosi nelaimėliai. Paaiškėjo, kad į Malik rėžiasis motociklininkas buvo vienas iš Malik parankinių, nepasisekė berniokui. Likusi minia puolė sveikinti manęs su laimėjimu.
Užvedusi motociklą nuvažiavau pas Mark atsiimti laimėjimo.
-Sveikinu, puikiai pasirodei kaip po pertraukos Nakties Princese. Štai tavo pinigai.
-Dėkui Mark. Kada kitos lenktynės?
-Kol kas dar neaišku, kai žinosiu pranešiu.
-Gerai. - Atsakiau ir išvažiavau iš lenktynių trasos.
Kaip gera po pertraukos vėl dalyvauti ir laimėti lenktynes. Įdomu kaip ten sekėsi Malik draugams traukti jo kūną iš po motociklo. Tikiuosi sveikas neliko - nusijuokiau mintyse. Po tokios kovos ir adrenalino antplūdžio išalkau, tai manau nuvažiuosiu į Nando's atšvęsti savo pergalę. Bevažiuojant suskambo mano mobilusis, skambino nežinomas numeris.
- Candy klauso.
- Sveika, tai aš - Noah. - prisistatė vaikinas.
- Oh, sveikas. Kažko norėjai?
- Pamaniau gal norėtum dabar susitikti ir šiaip pasikalbėti? - Tyliai sukrizeno į telefoną Noah.
- Amm žinoma, kodėl gi ne. Aš kaip tik daba važiuoju į Main st. esančią Nando's kavinę, žinai ją?
- Žinau, už 10 min. būsiu. Iki.
- Čiau. - Atsisveikinau.
Kai atvažiavau Noah dar nebuvo, bet po kelių akimirkų atvažiavo ir jis su savo mašina. Išlipęs jis man nusišypsojo ir pradėjo eiti link manęs.
- Sveika dar kartą - Nusijuokė Noah.
- Kažkas šiandien geros nuotaikos, beje labas. - Apsikabinau jį. Ir mes nuėjome į Nando's. Viduje nebuvo daug žmonių, vos keletas paauglių ir viena porelė, bet ko norėti juk jau 22h. Išsirinkom stalelį prie lango ir atsisėdom iš kart prie mūsų priėjo padavėja.
- Ko užsisakysite? - Paklausė ji.
- Man "Sunset Burger" ir kolos. - Užsisakė Noah.
- O man "Butterfly Burger" ir dietinės kolos. - Pasakiau jai ir ji užsirašiusi užsakymus nuėjo.
- Taigi Noah, apie ką norėjai pasikalbėti?
- Apie tai kaip tau sekėsi ir šiaip susitikti.
- Na kaip čia pasakius, pas mane viskas kaip ir po senovėj. Lankau mokyklą, liko pora klasių. Vis dar Valdau savo gaują ir man gan puikiai sekasi su Dylan pagalba. O tau kaip? Kur būvai visa šitą laika iki mums susitinkant? Ir iš kur žinai apie Malik planus? - Uždaviau daug man rūpimų klausimų ir įdėmiai laukiau atsakymų į juos.
- Mane rado viena mergina iš Malik gaujos, Kesė. Ji pamatė, kad aš vis dar gyvas, bet kitiems pasakė, kad mires ir taip mane išgelbėjo. Visą šį laiką buvau su ja, ji man labai padėjo, mes susibendravom na ir mes daba kaip ir tapom pora, aš ją labai myliu. Kesė žino viską apie mane, o aš apie ją, ji ir yra mano ryšiai. Kesė pastūmėjo mane su tavimi susitikti ir perduoti tau, ką ji sužinojo iš Malik apie puolimą, Tai va, tokia mano istorija. - Su maža šypsena veide Noah papasakojo man šią istorija.
- Džiaugiuosi už jus ir labai norėčiau su ja susitikti ir asmeniškai padėkoti, kad padeda tau ir yra šalia.
- Gerai, pasikalbėsiu su ja apie tai. - Nusišypsojo Noah ir tuo metu mums atnešė užsakymus.
Tai va. Jo. Nauja dalis! Tokia šiaip trumpoka, bet tikėkimės kita bus ilgesnė. Kažkaip mažai jūsu čia skaito, bet bus kaip bus. Tai kaip visada VOTE, comment nuomones ir t.t. Bei perskaitykit ikelta prieš tai pranešimą!
~YouDoRi💕
YOU ARE READING
Threatening Heartbeat // Z.M.
FanfictionJi-Candice Swanepoel. Mergina apsimetanti pilka pelyte, neturtinga, neturinčia draugų. Iš jos tyčiojasi Zayn Malik ir visa mokykla. Galiausiai jai šita vaidyba atsibosta ir ji parodo savo veidą, kokia ji yra iš tikrųjų. Jis-Zayn Malik. Mokyklos Blog...