Pramerkiu akis. Matau savo kambario lubas. Girdžiu šalia savęs tylų, ramų Lucy kvėpavimą. Prisimenu, kad vakar viską jai papasakojau, kad iki vidurnakčio žiūrėjom romantinius filmus ir verkėm, kad suėjus lygiai pirmai valandai nakties nuėjome miegoti į mano kambarį. Pasuku galvą ir pažiūriu į laikrodį, esanti ant mano naktinio stalelio, rodo šeštą valandą ryto. Anksti, Lucy dar nesikels. Atsisėdu lovoje, apžiūriu savo kambarį ieškodama savo telefono. Už akių užkliūna veidrodis. Stebiu savo atvaizdą lyg tai būčiau ne aš, o svetimas žmogus. Nublukę ir spalvą praradę plaukai, kurie anksčiau buvo blizgantys it auksas. Balta it popierius oda,lyg nebūtų mačius saulės kelerius metus iš eilės. Ir akys, akys, kurios anksčiau buvo ryškiai mėlynos ir visada turėjo kibirkštėles, bet dabar jose nebeliko nieko, dabar jos jau praradusios visą gyvastį. Mano žvilgsnis juda tolyn, apžiūrinėja kiekviena detalę ir prisimena kokia ji buvo anksčiau. Na ir štai mano žvilgsnis sustojo ties mano ranka, kurią dabar laikau ant pilvo lyg norėdama apsaugoti savo pilvą ir jame esantį nieko nekaltą vaikelį nuo šito atšiauraus, smerkiančio žvilgsnio. Atsistoju ir prieinu prie veidrodžio. Pasisuku šonu ir pakeliu miegojimo maikutę, kol kas mano pilvas plokščias, bet netrukus jis pradės augti. Nuleidusi maikutę ir pasiėmus drabužius, kuriuos dėvėsiu šiandien, nueinu į vonią.
Išlipus iš vonios ir apsirengus baltus džinsus ir juoda maikutę.
Lucy vis dar miega taigi nulipu laiptais į apačia pagaminti mums pusryčių. Užkaičiu virdulį ir pradedu gaminti vaflius. Kai jau baiginėju kepti paskutinę partiją vaflių, girdžiu kaip Lucy jau leidžiasi laiptais žemyn.
- Labas rytas - pasisveikina Lucy - seniai atsikėlei?
- Labas rytas, šeštą ryto. Imk dėkis vaflių kol dar neatšalo.
- Pratinies būti mama? - Nusijuokia ji.
- Na jau reikėtu. - Kikendama atsakau.
- Žinai, aš pagalvojau, kad aš norėčiau, jog tu mane nusivežtum susipažinti su tavo gauja.
- Ar tikrai manai, kad tai gerai? - Susirūpinusi paklausiu.
- Taip. Manau, kad norėčiau susipažinti su jais.
- Na gerai. Jei nori galim pavalgyti ir važiuoti, kad ir šiandien.
- Gerai, man tinka. Tik paskambinsiu mamai ir pranešiu, kad grįšiu vėliau. - Ji pasako ir mes sėdame valgyti pusryčių.
Po pusryčių mes apsirengusios ir pasiruošusios sėdame į mašiną ir išvažiuojame link sandėlių.
- Ar tavo gauja žino, kad tu laukiesi?
- Kol kas ne, dar nežinau kaip jiems pasakyti, kad laukiuosi mūsų didžiausio priešo vaiko. - Atsidususi pasakiau.
- Na taip, tai komplikuota, bet jie vis tiek laikui bėgant pastebės.
- Žinau, bet bijau, kad sužinoję jie pašėls ir Dylan neatlaikęs prisidarys bėdų.
- Dylan? Kas jis toks?
YOU ARE READING
Threatening Heartbeat // Z.M.
FanfictionJi-Candice Swanepoel. Mergina apsimetanti pilka pelyte, neturtinga, neturinčia draugų. Iš jos tyčiojasi Zayn Malik ir visa mokykla. Galiausiai jai šita vaidyba atsibosta ir ji parodo savo veidą, kokia ji yra iš tikrųjų. Jis-Zayn Malik. Mokyklos Blog...