Visa likusį savaitgalį prabuvau namie ir vis galvojau... Ką darau ir dabar, vis galvoju kas tas XW? Ko jis nori iš manęs? Ir kaip suprasti liko 4? Tas raštelis neduoda man ramybės.Pirmadienis*
Atsikėliau gana anksti, 6h. Atlikusi visus būtinus reikalus ir apsirengusi išėjau į mokyklą.
Prie mokyklos manęs jau laukė Lu. Greit priėjom viena prie kitos ir nusijuokusios apsikabinom.
- Kokia tau pirma?- Paklausė Lu.
- Dailė, tau?
- Anglų - Nusivylusiai atsakė - Nekenčiu tos mokytojos...
- Niekas jos nemėgsta, ji tikra žiežula - Kažkas mums už nugaros atsakė.Staigiai abidvi atsisukom atgal pažiūrėti kas toks mums trugdo, ir tai buvo... Horan...
- Sveikas meškuti - Nusijuokusi pabučiavo savo vaikiną Lu.
Ehh.. tos meilės seilės. Atrodo, kad Niall iš pradžių manęs net nepastebėjo, bet kai atsisuko į mane jo veidas buvo neįskaitomas. Nustebes, bet ir išsigandes.
- Ahh taip, kokia aš užuomarša.. Niall tai mano geriausia draugė Candy. Candy tai mano vaikinas Niall - Supažindino mus Lu.
- Malonu susipažinti Niall. - Stipriau paspaudžiau jam ranka, duodama ženklą, kad vėliau pasikalbėsim.
- Man taip pat Candice. - Nežymiai linktelėdamas sutiko su manim.
- Na mums jau laikas į pamokas, o mes net daiktų nesusidėjom į spinteles. - Lu.
- Tu teisi einam. - Sutikau su Lu.
Niall grįžo prie savo draugų, o mes nužingsniavom iki spintelių. Susirinkusios visas knygas iš spintelės pajudėjom link pamokos. Mums darant kabineto duris suskambėjo skambutis, klasėje buvo susirinkę daugiau nei puse klasės. Su Lu nuėjom atsisėsti į prieš paskutinį suolą prie lango. Neužilgo mokytojas pasisveikinęs pradėjo pamoką.- Leiskit jums priminti, kad iki projekto pristatymo man, jums liko dvi savaitės laiko. - Priminė mokytojas.
- Šudas. - Tyliai nusikeikiau.
- Kas buvo? - Paklausė Lu.
- Tas projektas, aš jį turėsiu atlikti su Malik - Atsakiau Lu. - Jei jis dar gyvas ir čia pasirodys. - Tyliai sušnabždėjau sau.
- Na, tada tikrai nieko gero, nemanau, kad jis iš vis jį darys.
- Aš ir taip manau, bet nesiruošiu to atlikti už jį. Tegu kapstosi kaip no... - Mane nutraukė atsivėrusių durų garsas, o pro jas kaip tik įėjo pats Malik su savo uodega. Tas žaltys gyvas, tik su apibintuotu pečiu. Gaila nepataikiau, būtų mažiau tokių padarų žemėje kaip jis.
- Malik ir Tomlinson, vėluojate 15 minučių. - Griežtai tarė mokytojas, bet jie nekreipė dėmesio į jį tik nuėjo sėstis į savo suolą, kuris beje yra už mūsų. Visą laiką eidamas Malik savo šaltą žvilgsnį buvo įbedęs į mane, tas žvilgsnis manęs nepaliko visą pamoką.
Po 3 pamokų ėjau link valgyklos kurioje turėjau susitikti su Lucy, kadangi mums buvo skirtingos pamokos, bet pajaučiau kaip kažkas rankomis suima man už burnos, kad nesišaukčiau pagalbos ir įstumia į sporto salės vaikinų persirengimo kambarį. Nenorėdama būti antrą kartą išniekinta užmyniau užpuolikui ant kojos ir kaip galėdama stipriau trenkiau iš alkūnės į pilvą taip priversdama jį susiriesti ir atleisti savo gniaužtus. Kol jis dar neatsigavo griebiau už jo rankos ir užlaužiau ją, vaikiną priremdama prie persirengimo kambaryje esančių spintelių. Kai vaikinas pradėjo rėkti dėl stipriai užlaužtos rankos atkreipiau dėmesį į jo veidą, tai buvo vaikinas iš Malik gaujos, mačiau tą vaikiną per susišaudymą, tą dieną jis buvo Malik kabinete.
YOU ARE READING
Threatening Heartbeat // Z.M.
FanfictionJi-Candice Swanepoel. Mergina apsimetanti pilka pelyte, neturtinga, neturinčia draugų. Iš jos tyčiojasi Zayn Malik ir visa mokykla. Galiausiai jai šita vaidyba atsibosta ir ji parodo savo veidą, kokia ji yra iš tikrųjų. Jis-Zayn Malik. Mokyklos Blog...