"Dr. Cameron: Czemu mnie zatrudniłeś?
Dr. House: Czy to ma znaczenie?
Dr. Cameron: Trudno pracować dla faceta, który ciebie nie szanuje.
Dr. House: Dlaczego?
Dr. Cameron: Czy to nie oczywiste?
Dr. House: Nie, tylko tak wygląda, ponieważ nie potrafisz zastanowić się nad odpowiedzią. Czy to, co myślę, ma jakieś znaczenie? Jestem palantem. Jedyna rzecz, która ma znaczenie, to to o czym ty myślisz. Czy poradzisz sobie z pracą?
Dr. Cameron: Zatrudniłeś czarnego, bo gdy był młody trafił do kartoteki.
Dr. House: Nie, nie chodzi o rasę, nie widziałem czarnego. Widziałem lekarza...z zapiskami w kartotece. Zatrudniłem Chase'a, ponieważ zadzwonił jego ojciec. Ciebie zatrudniłem bo jesteś ładna.
Dr. Cameron: Zatrudniłeś mnie, żeby się ze mną przespać?!
Dr. House: Nie mogę uwierzyć, że to cię szokuje. Poza tym wcale tego nie powiedziałem. Nie, zatrudniłem cię ze względu na wygląd. To tak, jak trzymać dzieło sztuki w holu.
Dr. Cameron: Byłam wśród najlepszych w swoim i.
Dr. House: Ale nie byłaś najlepsza.
Dr. Cameron: Odbyłam praktykę w klinice Mayo.
Dr. House: Tak, byłaś bardzo dobrą praktykantką.
Dr. Cameron: Ale nie najlepszą?
Dr. House: Czy to naprawdę ciebie zasmuca? Myśleć, że zostałaś zatrudniona ze względu na wrodzoną urodę, a nie ze względu na wrodzoną inteligencje?
Dr. Cameron: Ciężko pracowałam, żeby być teraz, gdzie jestem.
Dr. House: Ale nie musiałaś. Ludzie wybierają drogę, która da im najwięcej przy jak najmniejszym nakładzie pracy. To prawo natury, a ty się mu sprzeciwiłaś. Dlatego cię zatrudniłem. Mogłaś wyjść bogato za mąż, zostać modelką, mogłaś się po prostu pokazywać, a ludzie wiele by ci dali. Naprawdę wiele, ale ty poszłaś tą ścieżką, ciężko harowałaś, wypruwając sobie flaki."
CZYTASZ
Cytaty z anime, bajek, filmów i serialów ×
De TodoTa książka to po prostu skupisko różnych cytatów z różnych źródeł, które wpadły mi w ucho i miały sens.