Ik lijk in ademnood te zitten, als opnieuw de warme ademhaling zich over mijn hals verspreidt. Mijn app gesprek nog open en blood, al tonend dat ik het wel degelijk was. Ik heb mezelf zo verlult!
Met een neutraal gezicht draai ik me om, ondertussen mijn beeldscherm uit klikkend. "Bedankt, mag ik vragen met wat?" Ik stel mezelf recht, om me iets langer te maken, maar moet alsnog mijn gezicht een klein tikje omhoog laten tillen, om hem in zijn ogen aan te kunnen kijken.
Een grijns siert zijn knappe gezicht en laat me voor even bezwijken. "Weet je dat nu al niet meer?" Zijn hand streelt over mijn wang, wat duizenden tintelingen omhoog laten komen.
"Oké, je hebt me." Murmel ik verslagen, na een lange tijd van niks zeggen. Ik had mijn fucking beeld meteen uit moeten klikken! "Dan eindigt ons gesprek hier, vind je niet? Beide weten we wie ieder is, wat geen spanning in het appen meer over houd, of zit ik ernaast?" Ik kantel mijn hoofd een stukje, wat zijn hand van mijn wang af laat glijden.
"Misschien." Fluistert hij, diep in mijn ogen kijkend. "Al vond ik onze gesprekken wel echt de beste." Zijn fluisterende stem verruilt zich voor zijn lage, sexy, eigen stem. Kleine rillingen trekken over mijn lichaam, die ik snel weg duw met een enkele keer in en uitademen.
"Mooi om te horen, heb ik toch een enkele keer iets goeds gedaan in mijn leven." Een kleine grijns trekt zich over mijn lippen.
"Je hebt wel meerdere dingen goed gedaan." Mompelt hij erachteraan met een grote grijns van oor tot oor.