Spotyka cię po raz drugi
JIMIN
Na umówioną godzinę przyszłaś do kawiarni. Byłaś ubrana w jeansy, biały t-shirt i czerwone conversy. Siedziałaś przy dwuosobowym stoliku, popijając już zamówiony napój. Czekałaś na Jimina. Po paru minutach w drzwiach pojawił się chłopak. Zaczął się rozglądać za twoją twarzą. Wyciągnęłaś dłoń lekko ku górze, a chłopak podszedł w twoją stronę.
-Hej [T/I]- powiedział uśmiechając się szczerze.
Rozmawialiście przez dłuższy czas i nawet nie zauważyliście, jak spędziliście już razem pare godzin.SEOKJIN
Zadzwoniłaś do chłopaka, którego spotkałaś w kawiarni. Spytałaś się go, czy może nie chciałby się spotkać. Umówiliście się do wesołego miasteczka w godzinach wieczornych. Chłopak powiedział, że po ciebie zajdzie, więc podałaś mu swój adres.
Dochodziła już godzina spotkania. Czekałaśu siebie w mieszkaniu/domu, ale chłopak się nie pojawiał. Zaczynałaś wpić, czy w ogóle się pojawi, ale usłyszałaś dzwonek do drzwi. Pobiegłaś je otworzyć. W nich stanął przemoknięty chłopak. Na jego widok się zaśmiałaś. Dopiero teraz zauważyłaś, że zaczęło padać, więc całe spotkanie spędziliście u ciebie w domu, oglądając komedie i śmiejąc się.V
Szłaś parkiem przypatrując się pięknym widokiem kolorowych drzew. Nie patrząc przed siebie, wpadłaś na kogoś. Runęłaś tyłkiem na ziemię, na co lekko syknęłaś.
-Przepraszam bardzo!- usłyszałaś głos, który z kądś kojarzyłaś. Podniosłaś głowę i ujrzałaś chłopaka, którego spotkałaś w sklepie.- O, to ty!- pokazał swój kwadratowy uśmiech, który odwzajemniłaś. Chłopak podał ci dłoń pomagając ci wstać.- Tae.
-[T/I].
-Chcesz zajść ze mną na jakieś ciastko?- zapytał, na co ty przytaknęłaś. Spędziliście czas przez cały dzień, nie tylko na kawie.
CZYTASZ
★ BTS Reakcje ★
RandomJak w tytule ^^ 19.03.2018 - #351 w LOSOWO 03.02.2018 - #435 w LOSOWO 24.01.2018 - #621 w LOSOWO 20.01.2018 - #764 w LOSOWO