JUNGKOOKOglądałaś na telefonie swoje ukochane anime (a/n: jak ktoś nie lubi to ulubiony film :p). Po kilku kolejnych odcinkach wyłączyłaś telefon i zaczęłaś patrzeć się w sufit. Uśmiechnęłaś się, na wspomnienie o wczorajszym dniu z Jungkookiem.
Poszłaś do kuchni i zrobiłaś sobie kawę. Biorąc kolejnego łyka napoju, do twojego mieszkania wpadł zdyszany Kookie. Zakrztusiłaś się i popatrzyłaś na niego pytająco.
-[T/I], [T/I]!! -podbiegł do ciebie i poklepał po plecach. Przestałaś już kaszleś i popatrzyłaś w jego oczka. Jungkookie złapał cię za rączki i zaczął nimi machać, jak małe dziecko. -Muszę ci coś powiedzieć! -z jego twarzy nie znikał promienny uśmiech.
-Tak?
-Zakochałem się w takiej Choi i zaprosiłem ją na randkę! -w tej chwili poczułaśjak twoje małe serduszko pęka na małe kawałki.- I wiesz co? Zgodziła się!!!- chłopak zaczął skakać ze szczęścia, a ty uśmiechnęłaś się sztucznie.- [T/I]? -Kookie posmutniał.
-Fajnie, szczęścia- powiedziałaś oschle i wyrwałaś swoje ręce. Usiadłaś na kanapie i patrzyłaś się pusto w ścianę. Chłopak spuścił smutny głowę i odwrócił się napięcie.
~Gdybyś ty się w kimś zakochała, to bym się cieszył...
Chłopak wyszedł z twojego mieszkania trzaskając drzwiami. Lekko się wzdrygnęłaś. ~[T/I], jesteś głupia... -pomyślałaś i poczułaś w swoich oczach łzy.
CZYTASZ
★ BTS Reakcje ★
CasualeJak w tytule ^^ 19.03.2018 - #351 w LOSOWO 03.02.2018 - #435 w LOSOWO 24.01.2018 - #621 w LOSOWO 20.01.2018 - #764 w LOSOWO