.•Prolog•.

377 14 3
                                    

Jmenuji se Clark, jsem z dětského domova v Plzni. Narodila jsem se 6.8. 1999. Matku ani otce jsem nikdy nepoznala. Mám hnědé vlasy a hnědé oči. Do školy (základní) jsem šla o rok dříve (5let), ve školce jsem byla z těch lepších. Takže už mi chybí jen jeden rok na střední.

Když jsem byla maličko mladší, asi tak 15-16 let, byla jsem normální holka, myslím tím vzhledově, ale každý se mi smál. Netušila jsem proč, ale myslela jsem si, že je to kvůli mému vzhledu...Přestala jsem úplně jíst, až jsem jednou zkolabovala. Postupem času se to srovnalo a byla jsem normální, ale furt celkem hubená holka. Ale dost minulosti, jak je to teď?

Za týden mi bude 17. Vůbec netuším kam za rok, co dostuduji, půjdu. Tady v domově můžu přežívat ještě rok, ale práce by se hodila, abych se mohla poté uživit sama. Jediný co tu mám je tablet, sluchátka, věci na kreslení a pár kusů oblečení. Kamarády tu nemám, proto většinu času trávím kreslením nebo sledováním YouTube. Můj nejoblíbenější youtuber je MenT a z sk scény GoGo nebo Moma i když oni dva se úplně v lásce nemají. Až začnu pracovat, koupím si kameru a pokusím se také točit na YouTube. Vždy jsem to chtěla zkusit a možná by mě to i bavilo. Teda snad najdu práci, kterou bych se uživila. Studuji obchodu takže něco v kanceláři nebo tak.
Kvůli tomuhle všemu (nejistotě, strachu z ostatních) trpím někdy záchvaty úzkosti v tom smyslu… že se schoulí do klubíčka do rohu postele a jen brečím.

----------

259 slov

Potřebuji se zeptat máte rádi dlouhé nebo krátké začátky?

(První verze 2016- od té doby upravované)










Just Youtube CampKde žijí příběhy. Začni objevovat