Tak jsme tedy jely na nákup vybavení. Nesnáším nakupování...
Jely jsme do Ikei , Kiku a dalších Podobných obchodů. Prošly jsme toho hodně. Zamilovala jsem se do své nové postele... Normální manželská ale tak měkká a příjemná pohodlná. ÚPLNĚ NEJLEPŠÍ! ... Hned bych na ní usnula
...O čas později...
Byt už je skoro celý vybavený. Jen nevím jak zařídit tu 'skrytou' místnost. Škola už začala spolužáci jsou celkem v pohodě všichni mě ignorují... Neříkám že mi to vadí. Spíše jsem ráda. Sedím v poslední lavici u okna. Bohužel mi přestal fungovat tablet. Takže si uděláme výlet do centra města.
Je už jedenáct tak je čas vyrazit.Zavolala jsem si taxi. A mezi tím než auto přijelo jsem zavolala Elisabeth že teda jedu do centra. Hned s tím souhlasila. S penězi moc neutrácím krom toho vybavování. Ale teď toho asi pořídím víc pro sebe. Jako jó všechno je pro mě ale tohle je jako pro radost ne že bych bez toho nemohla žít. Nakupování mě nebaví takže si myslím že to nebude zas tak zlé. (-baví ale né když musím...)
Když jsem dorazila na místo zaplatila jsem taxikáři a vydala se směr nějaký obchod s elektronickou. Rozhodla jsem se že si nebudu kupovat tablet takže jsem si koupila konečně notebook (Asus) a mobil (Xiaomi). S kamerou jsem se dlouho rozmýšlela ale pak jsem vybrala (Canon) a nějaký sluchátka. Došla jsem k pokladně a zaplatila. Oblečení mám málo. Tak jsem prošla snad všechny obchody třeba NewYorkr, Takko, H&M, Deichmann a další. ♥o♥ Asi si koupím novou simku. Tuhle nechám Elizabeth stejnak ji mám jen asi vypůjčenou. Tak jsem vytočila její číslo. ,,Ahoj. Co potřebuješ?'' ,,Ahoj jen že jsem si teda koupila notebook, mobil, kameru a oblečení.'' ,,To je super jestli chceš tak tě můžu vyzvednout a hodit tě domů? Jsem tady na schůzce.'' ,,Jo budu ráda díky nevím jestli bych to domů vůbec nějak dotáhla. A jestli budeš chtít tak u mě přespíš. Jo a mám novou simku tuhle ti vrátím.'' ,,Dobře tak já jen co mi skončí schůzka přijedu. Asi ve čtyři." ,,Ok tak zatím ahoj." ,,Ahoj" Ukončila jsem hovor. Jsou tři takže mám ještě jednu hodinu... Vzala jsem si v obchodě vozík abych to nemusela tahat po taškách. Navštívila jsem další obchody (Duglas, sefora, výtvarné potřeby). Zalíbilo se mi líčení a kosmetika celkově...
Jen co jsem vyšla na parkoviště vidím Elisabeth. ,,Ahoj." ,,Ahoj." ,,Tak co škola?''Řekla mezitím co jsme dávaly tašky do auta. ,,Hej vidíme se po asi dvouch týdnech a ty se hned ptáš na školu?" ,,JO! Zajímá mě to jestli tam je nějaký hezký kluci nebo tak něco!" ,,Hele ty víš nejlíp jaká jsem takže odpověď na tohle nečekej!" Začaly jsme se smát všichni na nás koukali jako 'rly haló nejste tady sami!' ,,Jako učení ZATÍM jde.'' ,,Neříkej! Kdy ti učení nešlo?!?" Zeptala se na kraji výbuchu smíchu. ,,Ne teď v klidu. Kde sedíš vpředu nebo vzadu?'' ,,Vzadu úplně v poslední lavici u okna. Do třídy jsem první den přišla mezi prvními což jak je vidět bylo výhodou." ,,Jsem ráda že se ti tam zatím líbí." ,,To já taky." ,, Chceš s něčím pomoct?" ,,Asi ani ne... O ničem nevím nový oblečení dám jen do pračky."
Když jsme dojely domů tak jsem ho tedy dala do pračky elektroniku na nabíječky a šly jsme se omýt a spát ta postel je opravdu velká takže jsme se tam v pohodě vešly. XD
Napadlo mě natočit video foťák už je nabitej tak proč ne. Rozhodla jsem se na točit video o účesech je to u holek docela oblíbené téma moje taky. Ale nechtěla jsem vzbudit Elisabet tak jsem šla do 'Tajného' pokoje. Nechtěla jsem aby mi tam byl vidět obličej ještě se mi ve škole budou smát... To prostřihám a tak. Stejně si budu dávat bacha. Video jsem natočila šla jsem do postele. Rychle jsem usnula.
605 slov
ČTEŠ
Just Youtube Camp
FanfictionDívka jménem Clarity je z dětského domova. Týden před jejími sedmnáctými narozeninami dostala od vychovatelky dopis byl od její mamky která kdysi musela naléhavě odjet. Proč? Se dozví později. Dostala byt a peníze na co bude chtít. Nastěhuje se do...