...Goga?!?! ,,No to nene!" To bude fake ne? Bylo tam napsáno...
Ahoj, Chcel by som ťa pozvať na tábor s YouTuberi nebolo by to niečo ako Geecamp ale len s YouTuberi. Bude tam veľa iných YouTuberov treba Jirka Král, HouseBox, Kovy, Ment a ďalšie ak prijmú pozvanie. Mimochodom tam budem aj ja: 3 Pokiaľ máš záujem tak mi daj vedieť. Pošlem ti informácie.
S pozdravom GoGo
Seděla jsem u notebooku asi 5 minut. Rozhodla jsem se vstát jít si dojíst snídani. 'Já mu odepíšu že teda jo.' probleskla mi myšlenka hlavou. Co se tam může stát někdo mě nebude mít rád nevadí pojedu domů. Omyla jsem nádobí a šla jsem zpět a začala psát.
Ahoj ráda bych jela. Jen nejsem moc společenský tip ale přizpůsobím se.
Zaklapla jsem notebook a šla se převlíknout. Vzala jsem si na sebe.
Ale bez cardiganu (-ten černo-šedivej vršek). S sebou jsem si vzala klíče, mobil (do kapes) a foťák. Budu fotit pokud tam něco bude myslím jako třeba vodní ptáci nebo hezká scéna se sluncem.
Za chvilku jsem tam byla. Dnes je opravdu krásně byly tam i malé labutě nedávno vylíhlé to samé i kachny. Fotila jsem co se dalo.
Došla mi baterka... Vytáhla jsem nabitou a vyměnila ji.
Po chvilince došlo i místo na sd kartě. Jako obvykle jsem rozdělala foťák a vyndala co je potřeba. Tedy sd kartu.
V tu chvíli jsem ucítila na zádech tlak a pak okolo sebe hroznou zimu. Když jsem se po vteřině vzpamatovala zjistila jsem se že jsem ve vodě. Když jsem se rozhlédla viděla jsem jak někdo nejspíše kluk v černém běží a tlemí se. A nějaký jiný kluk byl celkem hezkej přišel k okraji a natáhl ke mě ruku. Chytla jsem ji on mě lehce vytáhl.
On- ,,Dobrý?''
Já- ,,Asi jo.''
On- ,,A máš všechno?''
Já- ,,Do prdele!''Skočila jsem zpět do té ledové vody. A snažila jsem se ho vylovit. Marně asi po pěti minutách jsem to vzdala. Ta sd karta mohla spadnout alespoň na břeh. Když jsem se otočila na břeh viděla jsem jen toho kluka. ,,Tak pojď.'' a natáhl ke mě ruku.
On- ,,Co ti tam vlastně spadlo?''
Já- ,,Foťák...''
On- ,, To mi je líto ten kluk zdrhnul hrozně rychle.''
Já- ,,Hmmm...''
Sedla jsem si na okraj a jak bez ducha čuměla do vody. A on čuměl na můj... Hrudník? Proč?? 'O můj bože neee!' prolétla mi myšlenka hlavou. To tílko co mám na sobě je mokré... A... Jaksi trošku průhledné...On- ,,Jinak promiň... Promiň já jsem Honza.''
Já- ,,Hm Clarity. Hele promiň už budu muset jít.''Zvedla jsem se a odcházela s rukama na prsou tak aby to nebylo nápadné. Až teď jsem si i uvědomila že mám mobil a klíče v kapse. Vytáhla jsem mobil a zapla ho. Uf naštěstí funguje.
On- ,,Počkej!''
Otráveně jsem se na něj otočila.
Já- ,,Co je?''
On- ,,Nedala by si mi na sebe číslo.''
Já- ,,Proč?''
On- ,,Abych ti mohl zavolat nebo napsat?''Zvláštně se podíval.To bylo ode mě celkem trapný... Proč by chtěl moje číslo? Proč asi???... Nadiktovala jsem mu svoje číslo.
Já- ,,A teď ty.''
Připravila jsem si nový kontakt v mobilu.
On- ,,Hele... Já ti zavolám. Jo?''
Já- ,,Hmm... Super no... Tak čau.''
On- ,,Ahoj...''Proč mi nemůže dát jeho číslo? Když já mu ho dám? A čumí mi na prsa... a... Jo je to kluk ale..ale nic. Proboha ten den je dnes tak "super".
---------------
559 slov
Zase trochu akčnější díl. Mockrát děkuju za 385 přečtení a 30hvězdiček. Je to moje první knížka takže jsem HOOOODNĚ nadšená. Díky
ČTEŠ
Just Youtube Camp
FanfictionDívka jménem Clarity je z dětského domova. Týden před jejími sedmnáctými narozeninami dostala od vychovatelky dopis byl od její mamky která kdysi musela naléhavě odjet. Proč? Se dozví později. Dostala byt a peníze na co bude chtít. Nastěhuje se do...