Vzbudila jsem se po prosněné noci někdy si říkám co mozek v noci nevymyslí. Mám docela strach abych zase něco neudělala špatně pak se to celé nepokazilo. Mám hrozně smíšené pocity...
Vstala jsem otevřela okna aby se vyvětralo. Šla jsem se v klidu nasnídat. U toho jsem pročítala komentáře u videí. Na instastory jsem napsala že teď nebudu asi moc aktivní ale videa budou vycházet furt tři za týden. Pak jsem se šla obléknout.Zabalila jsem si ostatní věci a zbývala mi půlhodina do odchodu. Rozhodla jsem se že vyjdu už teď a alespoň si koupím něco k jídlu nebo se mrknu do Tigeru.
Dojela jsem metrem na Hlavní nádraží koupila jsem si bagetu. Došla jsem k tabuli a tam bylo napsáno očekávané zpoždění vlaků hodina a půl. No tak to je"paráda". Šla jsem se ještě podívat do knihkupectví Na knížky a jednu si koupila. Plán je tedy spíše byl že pojedu z Prahy do Brna to jsou tři hodiny s tím zpožděním tedy čtyři a půl. Potom další dvě hodiny k místu určení druhý vlak bych měla stihnout no a podle posledních instrukcí je to někde hlouběji v lese. Což v budu muset jít pěšky ale to nějak zvládnu (měla bych to snad zvládnou za půl hodiny). Normálně bych tam byla za 5 a půl hodiny a teoreticky bych měla být schopná stihnout ten druhý vlak bez zpoždění takže asi za 7 hodin tam? Snad...
Koupila jsem si jízdenku na přestup v Brně. Z batohu jsem vytáhla foťák a začala mluvit cítila jsem se hrozně trapně. Všichni na mě teď koukaj jak na debila. Musím si zvykat. Vytáhla jsem si knížku a četla si začala mě hrozně bavit. Po hodině jsem se šla podívat jestli se něco změnilo. Došla jsem tam měl odjet za půl hodiny ale už tam bylo nástupiště. Došla jsme na nástupiště a tam čekala. Když přijel vlak nastoupila jsem a vyhledal prázdné kupéčko. Sedla jsem si a začala pracovat na videu. Už jsem ho měla skoro hotové ale usnula jsem. Vážně usnu vždy a všude za jakýchkoliv okolností. Když jsem se probudila cca po půl hodině byla jsem ráda že mi notebook nespadl z klína. Dokončila jsem video a byl čas vystupovat.
Když jsem vystoupila a zorientovala se zjistila jsem že mi ten vlak před deseti minutama odjel. Takže další čekání... Za hodinu a půl přijel nastoupila jsem našla místo a začala stříhat druhé video tohle by mělo být jednoduší tak to snad stihnu. Video jsem dostříhala pak jsem si vzala sluchátka a poslouchala písničky.
Vystoupila jsem a podle mapy na telefonu jsem se vydala na cestu. Po pěti minutách jsem vyšla z města před sebou jsem viděla pole a vzadu les jsem zvědavá jestli v lese bude asfaltka protože já s kufrem po lesní cestě?
Naštěstí pro mě tam ta asfaltová cesta je takže to bude rychlejší. Sluníčko už se sklání taky že jo je už 8. Po asi půl hodině slyším v dáli auto. Za celou dobu tady žádné neprojelo. Když už mě pomalu předjíždí tak zpomalí. Celkem jsem se začínala bát...
OMG děkuju vám za 950 👁️👀přečtení a 80 hvězdiček/hlasování⭐
Ahoj, hlásím se po delší době. Omlouvám se. pokud máte nějaké přání ohledně příběhu napište si.
ČTEŠ
Just Youtube Camp
FanfictionDívka jménem Clarity je z dětského domova. Týden před jejími sedmnáctými narozeninami dostala od vychovatelky dopis byl od její mamky která kdysi musela naléhavě odjet. Proč? Se dozví později. Dostala byt a peníze na co bude chtít. Nastěhuje se do...