yumurta mı?

19 2 0
                                    

Kurduğum hayaller yüzünden tüm gece boyunca uyuyamamıştım. Ve bazı sorular yüzünden. Her şey bir anda gelişmişti ve lise hayatı boyunca tek tabanca takılan ben 3 tane yeni arkadaş edinmiştim. Ama isimlerimiz bazı şeyleri temsil ettiğine eminim. Belki de 4 elementi temsil ediyoruzdur. Evet nasıl düşünemedim ben onu yaa? Alev=ateş Irmak=su ben yani Doğa= toprak Yağmur= hava! Ama şimdi bunu düşüneceğime uyumalıyım çünkü saat gecenin 3 ü. Off sabah nasıl kalkıcam beğnn! 

Ay ışığı çok güzel. yıldızlar da öyle. Şu bana doğru yaklaşmakta olan ışık da..... Ne bu ışık neden bana yaklaşıyo? Ne oluyo yaa?

Birden ışığın parlaklığı gitmeye başladı ve elime deve kuşu yumurtasına benzer büyük birşey kondu. Ama içinde yaratık gibi farklı birşey vardı. Hemen grupdan Irmağa, Yağmura ve Aleve mesaj attım. 'aranızda çevrimiçi olan varmı?'

yağmur;

Kabus görmüştüm uyandığımda saat 3:30 idi. Yatağımın kenarında parlayan birşey gördüm. Elime aldığımda hemen fırlattım çünkü kotkmuştum. Telefonumun bildirim sesi geldi. Grupdan mesaj gelmişti. Mesajı atan Doğa'ydı.
'Aranızda çevrimiçi olan var mı?"

'Doğa. Ben çevrim içiyim ama bişey sorcam.'

'Dur tahmin ediyim odanda yumurta gibi bişey var.

'Sendede mi?'

'Evet!'

'Alev, Irmak çevrim içiyseniz mesaj atın sizde de var mı."

A'evet'

I'bende de var ama biz gecenin 3.30 unda neden uyumuyoruz!'

Y'ben kabus gördüm.'

D'ben düşüncelere daldım kdjdjzjz'

I'bdjsjsjs'

A'ben Dolunay'la oynuyodum uyku tutmadı. Dolunay köpeğim bu arada'

D'neyse iyi geceler gözlerim ağrımaya başladı.'

Doğa yatmıştı. Irmak da öyle Alev'le ikimiz kalmıştık. Sonunda ikimiz de yatma kararı aldık ve uyuduk.

Doğa
Sabah olmuştu. Okul çıkışı Alevlerin evine uğrayacaktık ve uğradık da ama ondan önce evlerimizden yumurtamsı şeyleri aldık. Alev zeki olduğu için bilgisayardan verileri araştırmaya başladık. O sırada Dolunay havladı. Arkamıza baktığımızda yumurtalar çatlıyordu. Hemen etrafına toplandık. Çok güzel görünüyorlardı ama bir dakika bunlar ne yumurtasıydı?

Ejderha ateşi: ElementlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin