lise 4 lüsü

28 3 0
                                    

Okulun ilk günüydü ve ben lise son sınıftım. Sabahın sekizinde kalkıp okula gidecektim. Ama rüyamın tam ortasındayım kimse beni kaldıramaz. Bu arada ben Doğa. Kendimce eğlencemi yaratıyorum. Yani hayal falan kuruyorum. Dikkatimi dağıttıkları için genelde tek başıma takılırım.

-Doğa hadi kalk artık geç kalıcaksın!

-Tamam anne şu rüyayı da göriyim kalkhğğğ.....

- Of yine uyudu. Kalk hadi. Hem ne o öyle sanki 'anne şu sayfayı da bitiriyim geliyorum' gibi!

Annemin bunu demesiyle kalktım ve hazırlanmaya başladım. Okul üniformasını kimse giymediği için sadece siyah pantolon ve beyaz t-shirt giydim. Mutfak masasına oturup çayımı içmeye başladım. Diyette olduğum için kahvaltıda yeşil çay, akşam yemeğinde ise pilav yiyordum. Okulda öğle yemeğime ise diyet bisküvisi koyup öğle aralarında ondan yiyordum.
Dersin başlamasına yarım saat kalmıştı. Hızlıca dün akşamdan hazırladığım çantamı alıp yola çıktım. Çok hızlı koştuğumu fark etmemiştim ki karşıma bir kız çıktı. Aniden durunca dengemi kaybedip kızın üstüne düştüm.

-Ah üzgünüm çok sakarım.

-Hayır önemli değil. Önüne geçmemeliydim benim suçum.

-Im ben Doğa.

- Ben de Alev memnun oldum.

Alev ile okula beraber gittik yolda sohbet ederken ikimizin de aynı sınıfta olduğumuzu fark ettik. Bir sıra bulup yan yana oturduk ve öğretmeni beklemeye başladık.

***

Ders bitmişti. Alev ile okulu dolaşmaya başladık. Tiyatro sınıfının önüne geldiğimizde içeride bir kız gördük.

-Y:'yükseklerden gelen arkadaşım' yok bu olmadı.

-D:ımm merhaba...

-Y:Doğa , Alev bende sizi bekliyordum.

-D:İsimlerimizi nerden bildin!

-A:Aslında aynı sınıftayız. Ben Alev bu da Doğa biliyosun zaten.

-Y:Evet bende Yağmur. Siz hiç Irmakla tanıştınız mi?

-D:Hayır o kim.

-I:Benim.

-A: O kılıç da neyin nesi?

-I: Ha bu mu? Bu tiyatro sınıfının kılıcı ama ben spor sınıfındayım. Buraya Yağmur için geldim.

Irmak ile tanıştıkdan sonra hep beraber kantine indik. Irmak su ben diyet bisküvisi Alev kraker Yağmur da kahve aldı ve bir masaya geçip oturduk. Sohbet ederken zil çaldı ve sınıflara dağıldık. Yeni arkadaşlar edinmiştim.
Ama sanki bir tuhaflık vardı sanki birşeyleri temsil ediyorduk acaba neydi?

Ejderha ateşi: ElementlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin