Alev:kızlar bu şeyler çatlıyor yumurta olabilir mi?
Yağmur: Evet bir ihtimal ama içindeki ne?
Ben:benim yumurtamın içindeki bir yaratığa benziyordu ama sizinki görünmüyor.
Irmak: acaba neden?
Dediği anda yumurtanın içinden yavru ama tatlı mı tatlı bir ejderha çıktı çok tatlılardı. Biri kuş gibiydi beyazdı bu yağmurun yumurtasıydı. Diğeri kırmızıydı ve normaldi bu ise Alev'in di. 3.sü mavimsiydi ve yüzgeçleri vardı hemen bir kaba su koyup ırmağın ejderhasını da ona koyduk. Son olarak benimki vardı. Benimki yeşildi ve sarmaşık gibiydi. En sonunda kırılan yumurtların bir tanesinden yüzük gibi birşey çıktı ve bana doğru gelmeye başladı. Alıp parmağı.a taktım ve ışıldamaya başladı. Ve ortaya bir yazı çıktı.
' Acilen okula gidin ve teras katına çıkın hızlı olun ama .'
Kızlar ile acilen toparlandık ve çıktık. Biz çıkarken ejderhalar uyuyordu çok tatlılardı. Alev evde yalnız yaşadığı için Alev'in evinde besliyorduk onları.Biz koşarken bir de sohbet ediyorduk.
I: bir grup kuralım.
Y: grup değil miyiz zaten?
A: adı ne olsun?
B-D:Hadi bunu sonra düşünürüz. Hızlı olalım.
Y: ben yeterince hızlıyım zaten yok bu kadar bittim ben!
I: ben her zaman bunu idman olarak yapıyorum zaten!
b: E tabi sporcu kızsın güçlüsün ve güzelsin!
A: Biz?
B: siz de güzelsiniz. Erkekler boşuna peşinizden koşmuyor.
Y: Teşkürler Cınısı!
I-A-B: ahahahhh!
Biz gülerken okulu neredeyse geçiyorduk ta ki Irmak durup ''Nereye gidiyorsunuz'' diyene kadar. Neyse ki geçerli bir yalanımız vardı ve çatı katına çıkabildik. O sırada Alev yoldan geçen taksiyi görünce...
''Kızlar biz neden taksiyle gelmedik?''
hepimiz: Aaaaaağğhhhhh
Irmak: Durun kızlar bir kağıt buldum.
Alev: Ne yazıyo?
I:hiç birşey sadece çatı katının kuşbakışı resmi ve işaretlenmiş belirli yerler. Sanırım o işaretlenmiş yerlere gitmeliyiz. Kızlar telefonlarınızı çıkartın fotoğraf çekmeliyiz tek bir haritamız var. Ve renklere ayrılmalıyız. Yeşil- Doğa. Kırmızı-Alev. Beyaz- Yağmur. Mavi ise ben. Hadi ayrılalım.
Irma'ğın komutuyla çatı katının 4 bie yanına ayrıldık. Alev ile aynı yöne gidiyorduk. Bir iki lafladıktan sonra yollarımız ayrıldı. Çatı katı büyüktü ve genişti bu yüzden biz ne arıyorsak o şey her yerde olabilirdi. Sonunda bir ışık belirdi. İnternetim vardı ve kızlara haber vermek için mesaj yazdım. Ve telefonu kapatım ışığın olduğu yere gittim. Ben gelince ışık söndü ve bir kutu gördüm. Elime aldım ve çantama koydum. Kutu oldukça küçüktü bu yüzden çantama sığıyordu. Yağmur da geldiğinde Irmak ve Alev'i bekledik. Onlarda gelince tekrar Alev gile gitmek için bir taksi çağırdık......Merhaba arkadaşlar...
Bu bölüm gerçekten cok kisa olabilir ama uzun zamandır düşünüyorum da sürekli akilma farki seyler geliyor. Telefonumla ilgili bir iki sıkıntı oldu bu yuzden geciktim ama söz yarın sabah yb yayınlayacagım bu çok kısa bir zaman olacak çünkü gecenin birinde bu bölümü yazıp
Yarin sabah erkenden
İse yb yayinlayacağım.
Kabul ediyorum
Bölümler kısa
Ama aklıma
Çok fazla bir
Şey gelmiyor
Lütfen
Affedin.Sevgilerle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha ateşi: Elementler
Adventure4 kız 4 ejderha 4 renk 4 ELEMENT! Gördüğü rüyaların aslında gerçekte yaşanan bir olay olduğunu bilmeyen Doğa sıradan hayatına devam ederken 3 tane arkadaş edinir ve bir grup kurarlar isim ararken 4 ejderhanın gelmesi sonucu güçlerini keşfederler. Gr...