Olaydan sonra 1 hafta geçmişti. Artık ejderhalara kısmen alışmıştık. Ama hale periden haber gelmedi. Sabah olmuştu. Alarm gibi bir şeyin sesi geldi kulağıma. Ama değişik alışmadığım bir sesti. Uyandığımda sesin saatden geldiğini anladım. Peri arıyordu. Düğmeye tıkladığımda tekrardan hologram göründü.
-Doğa acil kızları topla ve ejderhaların yanına git. Gelişme zamanında sahiplerinin yanında durması gerek. Hızlı ol hazırlan hemen.
Dedi ve kapandı. Beklemeden kızlara haber verdim ve hazırlanmaya başladım. Koşarak aşağı indiğimde annem kahvaltı yapıp yapmayacağımı sordu. Hayır diyerek çantamı ve saati alıp çıktım. O kadar hızlı koşuyordum ki yanımdan biri el sallasa görmeyecektim. Koşarken Alev'in evine geldiğimi fark ettim. Aniden yere düşünce Yağmur'un ayakkabılarını gördüm. O da tam zamanında gelmişti ve bana elini uzattı.Y: birşeyin var mı?
B: hayır teşekkürler. Diyerek üstümü çırptım. Sonra Alev gilin evine girdik. Irmak çoktan gelmişti ve bizi bekliyorlardı.
I: hadi ama nerede kalınız?
y: Irmak senin evin buraya çok uzak sen nasıl geldin hemen?
A: hahaha o bura...
derken ırmak alevin ağızını kapattı. Ardından ejderhaların göz alıcı bir şekilde parladığını fark ettik. Ve gözümüzü kırptığımız anda orta boylarda ejderhalar gördük. Bunlar bizim ejderhalarımız mı?
Saatim çalmaya başladı. Kızlar yanıma toplandı ve saatin düğmesine tıkladık. Bu sefer çok farklı bir peri göründü maviydi sanki biraz sinirli gibiydi. Ve inatçı.
MAVİ PERİ: Merhaba yaz tatilinde olduğumuzu biliyorum ama üniversiteye geçiceğiniz için şehir dışında bir ev tutmanız gerekiyor. Eğer burada ailenizin yanında kalırsanız sizi çok merak ederler. Yani taşındığınız yere göre görevli periler gizli geçidi inşa edecekler siz de uzun zaman boyunca Büyük babanın yanında kalacaksınız. Anladınoz mı? Anlamadım demeyin işte anlatmıyacağım içinizden anlayan biri anlatsın.
dedi ve kapattı antalyaya taşınacaktık en kısa sürede büyük babamı görmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha ateşi: Elementler
Aventura4 kız 4 ejderha 4 renk 4 ELEMENT! Gördüğü rüyaların aslında gerçekte yaşanan bir olay olduğunu bilmeyen Doğa sıradan hayatına devam ederken 3 tane arkadaş edinir ve bir grup kurarlar isim ararken 4 ejderhanın gelmesi sonucu güçlerini keşfederler. Gr...