erenjaegerupdates
♡ 3.838 beğeni
erenjaegerupdates Bugün çekime gelebileceğim, hayranların merak ettikleri sorulara bir yanıt alabileceğim söylenince verilen adrese uçtum gittim. Eren, Levi ve Armin ile birlikteydim! Evet evet, siz sahte fanların kıskanç çığlıklarını duyabiliyorum... Mükemmel... Her neyse, Eren ve Armin mola verdiler, oturuyorduk ve çay içiyorduk. Eren ve Levi sohbet etmekteyken ben de Armin ile fotoğraflara göz atıyordum. Sonra dedim ki, 'Ben buraya soru sormaya gelmedim mi?' Hepiniz de zaten ne sorabileceğimi gayet iyi biliyorsunuz. Eren ve Levi'ın sohbetini bozup aralarındaki ilişkiyi sordum. Eren gayet rahat bir şekilde arkadaş olduklarını ve bu arkadaşlığın gittikçe kuvvetlendiğini söyledi. Yani, yakın arkadaşlar. Shipplerlar hakkında sordum. Levi buna da cevap vermedi, Eren de fazla ümitlenmemenizi söyledi. Ama gizli gizli gülüşünü kaçırdığımı sanma @leviackerman :). Tüm çekim boyunca gözlerini bizim oğlandan çekemedin ha, neler neler düşündüysen artık. :) Diğer sorulara ve cevaplara hikayemden ulaşabilirsiniz, 24 saat sonra burada da paylaşacağım.
Diğer yorumları görüntüle
leviackerman Bakış mı? Ne bakışı? :)
leviackerman Dalmışımdır, neye bakacağım? :)
levvieren Arkadaşlıkları gittikçe güçleniyorsa yakın arkadaştan sonra durmaz iki dakikaya evlenirler.
ackermansnaps Levi neden susmuş ki? :(
ackermansnaps Lenny yok bu sefer.
instaagram___gain %100 AKTİF TAKİPÇİ
instaagram___gain %100 AKTİF TAKİPÇİ
erejaeger Beni kırmayıp geldiğin için teşekkürler, hayran bir arkadaşa sahip olmak mükemmel oldu.
erejaeger ❤️
thearlert Gerçekten çok eğlenceliydi!
erenspaws Iyk oradayken neden öldürmedin Levi'ı???
erennfans Levi ses etmediyse vardır bir şeyler.
erennfans ( ͡° ͜ʖ ͡°)Çizer; bambino
erenspaws isimli kullanıcıyı boğmak isteyen beğensin
Beğendim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram + riren
Fanfiction@leviackerman @erejaeger 'ı takip etmeye başladı. > 02.08.2017-17.09.2017 [Hayran kurguda #122]