Eren [30]

2.2K 268 106
                                    

erejaeger

erejaeger

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡ 37.820 beğeni
erejaeger @leviackerman 🌝
  Diğer yorumları görüntüle
jeaanboi Dün gece Levi'ın evinde unuttuğun bir şey var mı? :D
erejaeger @jeaanboi Sanırım hayır, bu ne içindi?
mikackerman @jeaanboi Derhal uzaklaş.
jeaanboi @mikackerman Üzgünüm, kızma bana. :(
leviackerman @jeaanboi Kalçalar sağlam.
erenjaegerupdates Çok güzelsiniz, ikiniz de. 💙💚
ackermannews 'Birbirimizi tanımıyoruz.'
ackermannews Bunu söylemeye devam edeceğim fakat ya siz çok mükemmelsiniz.
erejaeger @erenjaegerupdates Çok naziksin. ❤️
levisprincess Dün geceki gönderisinin yorumlarını kapatmış korkak aptal.
mrsmith Kavgaları özledim, şu sıralar çok sıkıcı buralar ya.
hangezoe Bunlar benim eserim.
levigod Şimdi şöyle bir şey var, bu Eren sadece gösteriş için Levi'a yavşaklık yapıyor. Levi buna bir şey yazmıştı (Levi suçlu değildi!!!!) ve onu yazdığından dolayı Eren'in bunu engellemesi bile gerekirken buluşmak istedi!! Amacı para ve prim hâlâ nasıl sevebiliyorsunuz bu salağı!!!
erennfans @levigod Eren engellesene şu gerizekalıları.
levigod @erennfans Anca engel atar, korkak işte yorumları da kapatmıştı. :D
erenspaws @levigod Korkak mı? Ayrıca nasıl Levi'ı suçsuz görebilirsin sen?
erenkillyourselfforthehumanitypls @erenspaws Levi'ın hiçbir suçu yok. Eren aşüftenin teki.
erendaily @levigod @erenkillyourselfforthehumanitypls HAYDAAA. Eren ne yaptı lan?
leviackerman @levigod @erenspaws @erendaily @erenkillyourselfforthehumanitypls Zamanınızı nefret yorumlarına harcamayın, gidin ders çalışın. Bir şeyler öğrenirsiniz. Ya da ailenizle sohbet muhabbet edin, terbiyenin anlamını sormayı da unutmayın.
erennyan cRoSsDrEsS LaZımM eRn uSddAaaa
mrsmith Ben lanetli falan mıyım tek yorumumdan sonra etraf karışıyor?
mrsmith Hoşuma gitti.


Çizer llo9l (twitter)

Instagram + rirenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin