Dm [36]

1.9K 247 208
                                    

[Armin ve Eren arasındaki konuşma.]

thearlert
Eve geçtin mi?

erejaeger
Hı-hm, evet.

thearlert
Şu an telefon konuşması için uygun bir yerde değilim, yazsan sıkıntı olur mu?

erejaeger
Yazarım, sıkıntı olmaz.

thearlert
Ne için çağırmış?

erejaeger
Beni biraz bekletti, ben de gelmeyeceğini düşünüyordum ama geldi işte.

erejaeger
İlla bekle, şöyle olsun böyle olsun konuşuruz dedi. Sürekli sürekli 'emin değilim ama' diyerek konuştu.

thearlert
Yaptı değil mi?

thearlert
Açıldı sana, tam da tahmin ettiğim gibi! :)

erejaeger
Kararsız kaldım, ama onun hisleri yüzünden değildi.

erejaeger
Levi ile olsaydım neler olurdu diye düşünmedim değil, öncesinden beri merak ederdim.

erejaeger
Ama o hissi yaşayınca, reddettim. Bana seni seviyorum demesini kabullenmek istemedim.

erejaeger
Ayrıca benim sana vermiş olduğum bir söz bile var. Sen benim en yakın arkadaşımsın, o ise bir süre benimle gönlünü eğlendirecek bir adam.

erejaeger
Sana Levi ile birlikte olmayacağımı söylemiştim, onun gibi birisi ile birlikte olamam demiştim.

erejaeger
O sözümde duracağım ve Levi ile birlikte olmayacağım.

erejaeger
Benim için ortada içine romantizm katılacak bir şey yok. Aslında böyle yakın davrandığım birisini kabullenebileceğimi düşünürdüm.

erejaeger
Kabaydı, genellikle beni umursamazdı. Yalan söylemeyeceğim eğlendik de. O samimi anlarını da gördüm ben.

erejaeger
Bugün bana ilk amacının benimle yatmak olduğunu söyledi. Bunu hepimiz biliyorduk zaten.

erejaeger
Levi, aşk adamı değil. Onun istediğini elde edip gideceğini biliyorum. Amacından sapacağını sanmıyorum, ben de onu sevseydim onunla kolay kolay yatacağımı düşünmüş olabilirdi.

erejaeger
Salaklık, aptallık olarak
algılayabilirsin. Ama amacı benimle yatmaksa, bu amacından sapmayacaktır.

erejaeger
Bu kadar, ben Levi'dan hoşlanmıyorum. Arkadaşlığımıza romantizm katarak ona, onu
sevdiğimi söylemek istemiyorum.

erejaeger
Bunun ucunda seni ve başka arkadaşlarımı kaybetmek
de vardı. Levi için bunu, üzgünüm
ama göze alamam Armin.

thearlert
Eren, teşekkür ederim.

thearlert
Peki ya şimdi ne yapacaksın?

erejaeger
Levi'ın hisleri kesinleşmediği sürece onunla arkadaşlığımı sürdüreceğim tabiî ki.

erejaeger
Ama olur da kesinleşirse, onunla olan iletişimimi keseceğim.

erejaeger
Hiçbir zaman birlikte olmayacağız.

erejaeger
Her ne kadar başta göze hoş gelmiş olsa bile, onunla birlikte olmayı reddediyorum.

Instagram + rirenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin