3

27 5 0
                                    

Anul 2001

Atenția mi-a fost captată de noua noastră dirigintă, profesoara Werdem. Trebuia să fiu atentă pentru că ne zicea ce cărți trebuie să ne cumpărăm de la librărie. La sfârșit a rugat părinții să iasă afară pentru a face cunoștință cu noii ei elevi. A început:

-Bună! Cum le-am spus și părinților, eu sunt Rinna Werdem. Am 28 de ani și sunt profesoară de info. Vreau să facem cunoștință, o să vă ziceți numele complet, câți ani aveți, data și anul nașterii, ce vă place să faceți și ce nu vă place. De exemplu eu m-am născut pe 8 august 1973, îmi place să fac colecție de magneți de frigider și nu îmi place când sunt întreruptă când spun ceva important. O sa începem de la perete. Tu! arată cu degetul spre Ellenor.

-Eu?

-Da, tu?

-Păi mă numesc Ellenor Pert, am 15 ani, m-am nascut pe 7 aprilie 1986, îmi place să dansez și nu îmi place când sunt trădată.

-Următorul!

Așa a continuat până a ajuns la un băiat din spatele clasei. Avea ochii ațintiți în podea, părul lui era castaniu, era destul de înalt și era îmbrăcat în haine negre. Era ceva ciudat la el. Părea a fi din altă lume. S-a ridicat în picioare și a început să vorbească:

-Mă numesc Jace Nerv, am 14 ani, sunt nascut pe 27 descembrie 1986, îmi place să desenez și nu îmi place când sunt singur.

-Nerv? Tatăl tau e Marius Nerv?

-Da.

-Tatăl tău mi-a fost coleg de facultate. În fine. Tu! Fata din a doua bancă de la geam. Prezinta-te. zice profa uitându-se la mine.

-Eu sunt Ingrid Bach, am 14 ani, m-am născut pe data de 3 noiembrie 1986, îmi place să scriu compuneri, povești, poezi și nu îmi place când cineva comentează de-aiurea despre mine. ultimele cuvinte le-am spus uitându-mă spre Ellenor urât.

-Tu cu domnișoara din prima bancă de la perete aveți vreun conflict?

-Să spunem că ne urâm una pe cealaltă. am spus eu fără nici o jenă.

-Trebuie să rezolvăm asta cumva.

-Nu s-a rezolvat în 11 ani de când suntem colege și credeți că reușiți dumneavoastră să ne împăcați? Lucrul acesta nu se va întâmpla.

-Ești sigură, domnișoară Ingrid?

-Sunt foarte sigură.

-Bine. Vedem noi mai încolo. Următorul!

-Eu sunt Alex Panfly, am 15 ani, m-am născut pe 20 martie 1986, îmi place să mă uit noaptea la stele și nu îmi place să se uite alții urât la mine.

A continuat așa până s-a prezentat toată clasa. După aia ne-a spus de orar. Încă nu era făcut, deci trebuie să luăm orarul de anul trecut de la cei de a 10-a.

Jurnalul de dincolo (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum